Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران رشته‌های پارالمپیکی که هم اکنون در عضویت IPC هستند، می‌توانند در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمیپک ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک؛ با عنایت به طی شدن مراحل تصویب و تایید آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک توسط هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و همچنین کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، انتخابات این کمیسیون در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا توجه به آیین نامه موجود، شرایط ثبت نام کنندگان جهت عضویت چهار ساله در این کمیسیون به شرح ذیل است:
۱) ورزشکاران مدال آور در دوره آخر پارالمپیک تابستانی؛ (حداقل در یکی از دوره‌ها)
۲) ورزشکاران شرکت کننده در دو دوره آخر پارالمپیک زمستانی؛ (حداقل در یکی از دوره‌ها)
۳) پایبندی به تعهدات ورزشکاران، در قوانین و مقررات مرتبط؛
۴) نداشتن هرگونه سابقه، محرومیت انضباطی و دوپینگ؛
۵) نداشتن تابعیت مضاعف؛
۶) ورزشکاران رشته‌های پارالمپیکی که در حال حاضر در IPC عضویت دارند امکان نامزدی در کمیسیون را خواهند داشت.
تبصره: نظر به حمایت‌های کمیته در بخش بانوان و وفق بند ث ماده سه اساسنامه کمیته، بانوان با شرط حضور در بندهای یک و دو حائز شرایط خواهند بود. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا