Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی گفت: در راستای طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری ۹۰۰ گروه جهادی اعلام آمادگی کرده اند که پس از مشاوره و ارزیابی شروع به فعالیت می کنند.

«مهران مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با ساماندهی گروه های بسیجی در راستای کمک به تیم پزشکی چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی 900 گروه جهادی اعلام آمادگی کرده اند که پس از مشاوره و ارزیابی شروع به فعالیت می کنند.

 

وی از ساماندهی بیش از یک هزار گروه عملیاتی بسیجی برای طرح سلامت محله محور خبر داد و اظهار کرد: طرح سلامت محله محور از شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان آغاز شده و به زودی سایر شهرستان ها را نیز پوشش می دهد.

 

مرادی با بیان اینکه گروه های بسیجی این طرح همگی ساماندهی شده و آماده ورود به میدان هستند، تصریح کرد: برخی امکانات مانند تحویل اماکن دولتی و مهمانسراها و تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری بیشتر فرمانداران شهرستان ها با این قرارگاه است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی جامعه را در پیشبرد این طرح مهم برشمرد و گفت: برای حمایت از اقشار آسیب دیده نیز حدود هفت هزار بسته معیشتی در این طرح میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه گروه هایی نیز برای ارزیابی طرح و مشکلات آن سازماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: این گروه ها مشکلات موجود را با مشارکت هلال احمر و مراکز بهداشت شهرها بررسی و رفع می کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مردمی مدافعان سلامت قرارگاه جهادی مقابله با کرونا چهارمحال و بختیاری طرح سلامت محله محور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه