Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@22:12:13 GMT

انتقام سخت، اسقاط اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۹۳۱

انتقام سخت، اسقاط اسرائیل است

به گزارش «نماینده»،منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم پاسخ ایران به ترور شهید فخری‌زاده، گفت: ما یک چیزی را در جمهوری اسلامی و انقلاب یاد گرفتیم مبنی براینکه ما از کسی که به ما ظلم می‌کند نمی‌گذریم.

وی افزود: شهادت محسن فخری‌زاده ظلمی بود که به ما شد و جواب او را خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیری که باید به پیشانی و گلوی ستمکاران بخورد از چلّه خارج شده و زمانی که این تیر بر گلوی این ظالم بنشیند، دور نخواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ضمن اینکه تعامل با دنیا را قبول داریم و با دنیا دعوا هم نداریم، اما حق ماست که انتقام بگیریم؛ هم تعامل می‌کنیم و هم انتقام می‌گیریم.

حقیقت پور گفت: اینکه نمی‌شود سیلی به صورتمان بزنند و بخاطر اینکه دعوا نشود ساکت باشیم.

وی تصریح کرد: در ارتباط با شهادت حاج قاسم سلیمانی هم ما ناز شصت نشان دادیم و انتقام سخت‌مان در راه است، انتقام سخت ما اسقاط دولت اسرائیل است. دشمن اصلی ما رژیم صهوینیستی است و انتقام سخت خون حاج قاسم استراتژی تثبیت اسقاط اسرائیل در یک دوره مشخص است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تعامل با دنیا را در صورت احترام متقابل قبول داریم، تاکید کرد: به ما احترام بگذارند ما هم احترام می‌گذاریم، به ما بی‌حرمتی کنند، ما هم به آنها بی‌حرمتی خواهیم کرد.

حقیقت پور گفت: ما باید به گونه‌ای طراحی کنیم که هم بتوانیم با دنیا تعامل کنیم و هم انتقام خون مظلوم‌مان را بگیریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اسراییل ترور شهید فخری زاده نماینده انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • سرقت برای انتقام!
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است