Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران جزئیات اعمال محدودیت‌های کرونایی هفته آینده در تهران را اعلام کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه آثار اعمال محدودیت‌ها بر میزان مرگ و میر، بستری و مراجعه سرپایی در هفته‌های آتی منعکس خواهد شد، بیان داشت:تغییر وضعیت شیوع بیماری در شهر تهران از قرمز به نارنجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استمرار بخشی از محدودیت‌ها در هفته آینده خبر داد و افزود: بالغ بر ۳۰ درصد ترافیک و تردد درون شهری و ۳۰ درصد استفاده از حمل و نقل عمومی در هفته اخیر کاهش پیدا کرده است. علی رغم اینکه برخی از دستگاه‌ها در خصوص تعطیلی کارمندان اقدامی نکردند، اما شاهد کاهش مراجعه به بخش‌های اداری بودیم.

به گفته رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ، ۱۴۵ هزار بازدید تلفیقی با محوریت نیروی انتظامی در ۱۰ روز اخیر انجام شد که گزارشات حاکی از اجرای ۹۰ درصد دستورالعمل‌ها توسط اصناف شهر تهران دارد.

زالی همچنین از شهروندان و کسبه به علت این همراهی با توجه به محدودیت‌های اقتصادی تشکر کرد و گفت: استمرار این همراهی‌ها به طور قطع اثرات مطلوبی در پی دارد و می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی باشد.

وی تصریح کرد: محدودیت‌های اعمالی در شهرهایی با وضعیت نارنجی بیماری متفاوت از شهرهایی با وضعیت قرمز است. از هفته آینده در مشاغل اضطرار تصمیم بر حضور دو سوم کارکنان و در سایر بخش‌ها و اداره جات دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت: برخی از محدودیت‌های مشاغل گروه ۳ و ۴ استمرار خواهد کرد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، نمازهای جماعت و جمعه و فعالیت‌های آیینی کماکان در تهران تعطیل خواهد بود.

زالی عنوان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی کماکان از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

وی گفت: وضعیت نگران کننده اقتصادی فشار قابل توجهی بر اصناف وارد می‌کند؛ به همین دلیل باید با کنترل گلوگاه شیوع بیماری از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی و اداره جات، تصمیمات طوری اتخاذ شود که اصناف را دچار مشکل نکند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا محدودیت کرونایی محدودیت های کرونایی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران هفته آینده محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.


در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

کد خبر 846911 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شهرداری تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد