Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سالاری‌نسب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، مکان جایگاه‌های در دست احداث را جاده  سفید دشت در حد فاصل محور بروجن به شهرکرد، جایگاه سوخت نقنه در شهرستان بروجن، جایگاه بنزین شهر لردگان و جایگاه سوخت شهر باباحیدر در حد فاصل محور فارسان به کوهرنگ با پیشرفت فیزیکی متوسط بین ۴۰ تا ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: این تعداد جایگاه سوخت تا خردادماه سال آینده تکمیل و سوخت‌گیری آنها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به فعالیت۷۲جایگاه سوخت که ۳۹ جایگاه آن گاز CNG است، اشاره کرد و گفت:با بهره‌برداری از این چهار جایگاه جدید، روند سوخت‌گیری خودروها در همه مناطق مختلف استان روان‌تر خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کاهش ۲۵ درصدی مصرف سوخت بنزین در این استان در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: ایجاد محدودیت‌های تردد به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترغیب صاحبان خودرو به استفاده بیشتر از سوخت گاز، عمده دلایل کاهش مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست امسال بود. 

 سالاری‌نسب افزود: با نظارت و کنترل‌های به عمل آمده مسئولان و کارشناسان شرکت، تاسیسات و سکوهای سوختگیری، تلمبه‌ها، تجهیزات فنی سامانه‌های هوشمند سوخت و سخت افزارهای پرداخت‌ بانکی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه دارد که از این مقدار ۲۵۹ کیلومتر بزرگ‌راه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار  ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است که این استان در مسیر جاده ترانزیت و پرتردد ۲ استان صنعتی اصفهان و خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری نفت توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری نفت اخبار کنکور جایگاه سوخت کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود