Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:52:56 GMT

۵ نیروگاه مقیاس کوچک در خوزستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۲۶۳

۵ نیروگاه مقیاس کوچک در خوزستان افتتاح شد

گروه استان ها- پنج نیروگاه مقیاس کوچک و تجدید پذیر در خوزستان توسط رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صبح امروز در هفته سی ام پویش هر هفته- الف- ب- ایران وزارت نیرو، پنج نیروگاه مقیاس کوچک و تجدید پذیر در خوزستان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه ها شامل نیروگاه های مقیاس کوچک و تجدید پذیر در شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجری به ظرفیت 61 مگاوات است که این نیروگاه ها نخستین نیروگاه مگاوات خورشیدی و نخستین نیروگاه DG تولید پراکنده برق در خوزستان هستند.

محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم گفت: علاوه بر 5 نیروگاه افتتاح شده، چهار پروژه پست و خط انتقال و همچنین فوق توزیع نیز افتتاح شد که شامل 280 مگاولت آمپر ظرفیت و 16 کیلومتر مدار خط است.

وی افزود: افتتاح فاز نخست پست 132 کیلو ولت شیبان، نصب ترانس دوم پست 400 کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز نخست پست 132 کیلو ولت شهید منجزی در گتوند و فاز نخست ورود و خروج رامهرمز _ باغملک در پست میداوود بوده است.

بهره برداری از 9 نیروگاه جدید برق تا پایان سالچند درصد نیروگاه‌ها از "مازوت" استفاده می‌کنند؟نیروگاه شهید مدحج اهواز به دلیل نقص فنی در پست برق از مدار خارج شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان درباره اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها، بیان داشت: در پروژه هایی که امروز افتتاح شد حدود هزار و 108 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، امروز به صورت همزمان پروژه های وزارت نیرو توسط رئیس جمهور در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/344/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مقیاس کوچک افتتاح شد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال