Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت های دانشگاه از روز شنبه ۱۵ آذرماه را اعلام کرد؛

۱. کلیه برنامه‌های آموزشی به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

۲. نحوه برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، دکتری و امتحانات جامع دکتری مطابق با مصوبات پیشین ستاد کرونای دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳. حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها با شرایط پیش از ۲۸ آبان ماه و حضور در آزمایشگاه‌ها بصورت حداقلی و با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ۲۶ آبان ماه میسر خواهد بود.

۴. فعالیت اداری کارکنان در امور غیرضروری و اموری که به صورت دورکاری امکان انجام آن وجود داشته باشد، می‌تواند به تشخیص مدیر مربوطه به صورت دورکاری انجام پذیرد. مدیران ستادی و روسای دانشکده‌ها، مراکز و پژوهشکده‌ها برنامه دورکاری همکاران خود را به صورت هفتگی به مدیریت امور اداری دانشگاه اطلاع خواهند داد و بر نحوه انجام دورکاری نظارت خواهند داشت. اولویت دورکاری با همکارانی خواهد بود که امکانات دورکاری در منزل خود را فراهم کرده باشند.

همکاران مبتلا به بیماری زمینه‌ای (با تشخیص پزشک درمانگاه دانشگاه)، زنان باردار و مادران کودکان زیر ۲ سال فعالیت‌های خود را تماماً به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

فعالیت کارکنان اداری در کل دانشگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که حداکثر ۵۰ درصد کارکنان در محیط دانشگاه حضور داشته باشند.

۵. برگزاری کلیه مراسم‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

۶. کلیه افراد حاضر در دانشگاه ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و مدیران ستادی و روسای دانشکده‌ها، مراکز و پژوهشکده‌ها مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در واحد تحت مدیریت خود را دارند.

۷. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت هشدار در شهر تهران یا ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید از ستاد ملی کرونا، تغییرات لازم در این مصوبه صورت خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1082663 برچسب‌ها دانشگاه شریف کرونا پروتکل های بهداشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا دانشگاه شریف کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد