Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@02:56:23 GMT

فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق می افتد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۷۷۸

   به گزارش جام نیوز، فارس نوشت: با شکایت باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

 

احتمال دارد فینال لیگ قهرمانان آسیا با شکایت باشگاه عربستانی به تعویق بیفتد.

 

باشگاه النصر عربستان که بابت تاریخ نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود موفق نشد در ای اف سی به هدف خود برسد و در نهایت شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادگاه CAS نیز برای رسیدگی به این شکایت در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده برای بررسی این پرونده به این کنفدراسیون پیشنهاد می دهد تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد. 

 

البته هنوز AFC در مورد این نامه پاسخی نداده است اما طبق برنامه فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 29 آذر در کشور قطر برگزار شود.

 

پرسپولیس یکی از تیم های حاضر در فینال است و حریف این تیم هنوز مشخص نشده و تیم های شرق آسیا در حال برگزاری مسابقات برای مشخص شدن فینالیست دیگر این دوره هستند. 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری بازیکن محمود فکری استقلال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه مالک جدید استقلال مدعی شد در صورت مغایرت نداشتن با موارد قانونی می‌خواهد پسوند خلیج فارس راهم به عنوان پسوند وارد نام این باشگاه کند، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون موارد حقوقی آن مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند که اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند همین پسوند برایش مشکل ایجاد می‌کند.

اما مدیران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند و معتقدند حتی اگر پسوند خلیج فارس اضافه شود، قضیه بیشتر جنبه مصرف داخلی خواهد داشت چون استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با نام خلیج فارس شناخته نمی‌شود بلکه تحت عنوان استقلال ایران ثبت نام خواهد شد همانطور که سپاهان را هم به نام سپاهان ایران می‌شناختند و در کنفدراسیون کسی از آن با نام فولاد سپاهان یاد نمی‌کرد.

به عبارت دیگر اگر تایید شود که پسوند خلیج فارس برای استقلال مشکل حقوقی درست نمی‌کند، قضیه در لیگ قهرمانان آسیا هم به این شکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 848525 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!