Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:45:13 GMT

بیماری کووید ۱۹ همچنان در کمین همه افراد است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۰۸۷

بیماری کووید ۱۹ همچنان در کمین همه افراد است

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و پیگیری طرح شهید سلیمانی در قصرشیرین افزود: باید به شدت کنترل لازم را داشته باشیم و بازدیدها و دورهمی ها را کم کنیم و در تجمع شرکت نکنیم چون هرنوع تجمعی امکان آلوده شدن به ویروس کرونا را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: تلاش های ۲ هفته ای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و اعمال محدودیت ها و ادارات درگیر با اجرای طرح محدودیت ها و همچنین شهید سلیمانی قابل قدردانی است امید است با همراهی مردم و تداوم فعالیت ها رنگ شهرستان را که هم اکنون نارنجی است، تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: همچنین از مردم شهرستان قصرشیرین با توجه به شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحریم ها تاکنون ما را همراهی کرده اند، قدردانی می کنم.

خوش اقبال ادامه داد: دشمن وارد شهر، محله ها و منازل ما شده و باید درخانه خود به جنگ ویروس کرونا برویم و ورود سپاه در این طرح بسیار خوب بوده که همواره، همراه مردم در تمامی بحران ها بوده  امید است در فرصت های باقی مانده بیماری را کنترل کنیم.
وی گفت: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: با لطف خدا و درایت های رهبری و کمک های دولت خبرهای خوش دارویی توسط متخصصان کشور را داشته باشیم.
او اظهار داشت: از مسوولان شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی و محدودیت های کرونایی قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: شهادت شهید هسته ای کشورمان به دست رژیم صهیونیستی بود و هم اکنون کشور نیازمند وحدت است و نباید تلاش های نیروهای امنیتی و مسلح کشورمان را نادیده بگیریم.

خوش اقبال اضافه کرد: اقتدار کشور مرهون رشادت های سربازان گمنام، پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی است اما صداهایی در راستای تضعیف آن ها است.
او ادامه داد: جنگ ما با استکبار تازگی ندارد و تمام نشدنی است از این رو توقع از دلسوزان نظام و جریانات سیاسی است که وحدت را مدنظر داشته باشد همه باید یک صدا از اقتدار و تلاش های نیروهای مسلح و امنیتی کشور حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: قدرت موشکی پدافند و رصد اطلاعاتی و امنیتی نیروهای مسلح حافظ امنیت باعث اقتدار کشور است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: برخی موضع گیری های جریان های سیاسی همسو با دشمنان نباشد و باید مراقبت کنیم همه ما و جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا در یک کشتی هستیم و خط قرمز همه ما امنیت کشور باشد.
وی ادامه داد: دشمن در شرایط کشور تحت تحریم های ظالمانه کشور است و اجازه ورود دارو را نداریم و مبارزه ما با کرونا فقط براساس توان داخلی است که یکی از آن ها شهید فخری زاده بود از این رو باید به صورت ید واحده در دفاع از آرمان های انقلاب باشیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین تحریم دولت وحدت ملی محسن فخری‌زاده محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین تحریم دولت وحدت ملی محسن فخری زاده محدودیت های کرونا ویروس کرونا قصرشیرین تحریم دولت وحدت ملی محسن فخری زاده محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون