Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:06:16 GMT

ساعت کار بانک‌های خصوصی از شنبه ۱۵ آذرماه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۱۸۸

به گزارش ایسنا، متن نامه مربوطه به شرح زیر است:

در پی رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا توسط مردم، ستاد مزبور اعلام کرده است هشدار وضعیت قرمز ۱۶۰ شهر به ۶۴ شهر تنزل یافته و به وضعیت نارنجی تغییر یافته است.

از این رو کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه تمامی ادارات و یا شعب حداکثر به تعداد ۵۰ درصد از آنان در شهرهایی با وضعیت قرمز، دو سوم آنان، در شهرهایی با وضعیت نارنجی (از جمله کلان شهرهای تهران، البرز، قم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و.) سایرین در شهرهایی با وضعیت زرد به میزان ۱۰۰ درصد حضور خواهند یافت.

بدین ترتیب در شهرهای با هشدار قرمز به میزان ۵۰ درصد و با هشدار نارنجی به تعداد یک سوم آنان می توانند به صورت نوبتی از دورکاری استفاده کنند.

خاطر نشان می‌نماید استفاده از رویه دورکاری هرگز نبایستی موجب تعطیلی یا عدم ارائه خدمات بر هیچ یک از رسته‌های تخصصی و با امور بانکی شود.

ضمنا ساعات پذیرش مراجعین در ایام هفته کماکان ۸ بامداد الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

مجددا خواهشمند است دستور فرمایند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه واحد مستمرا توسط مدیران آنها مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ هشدار قرمز سیل و بارش

در بیشتر استان‌ها بارش‌های سنگینی خواهیم داشت. هرمزگان معادل ۶ ماه بارش خود را در بازه زمانی کوتاهی تجربه می کند. برای چند استان هشدار قرمز صادر کردیم. سواحل بارندگی شدید دارند و در محورهای هراز و چالوس احتمال رانش زمین و ریزش سنگ وجود دارد.

کد خبر 750030

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان فارس
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای فارس
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • هواشناسی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ هشدار قرمز سیل و بارش
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی