Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از بنا خبرگزاری رسمی بحرین؛  این یادداشت تفاهم در حاشیه سفر "زاید بن راشد الزیانی" وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین به تل آویو امضا شده است.

"فرکاش کوهین" وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی طرف امضا کننده اسرائیلی بود که طی مراسمی این یادداشت تفاهم در یکی از هتل‌های شهر قدس به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری بحرین به نقل از الزیانی گزارش داد که گشایش درهای بحرین به روی بخش گردشگری اسرائیل می‌تواند موجب فعال تر شدن حرکت گردشگری میان دو طرف شود و به ادعای وی این کار در راستای منافع مشترک منامه و تل‌آویو خواهد بود.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز گفت که همکاری دو طرف در این زمینه می‌تواند افق‌های همکاری مشترک بیشتری را میان دو طرف باز کند.

وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین چهارشنبه شب با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر و "گابی اشکنازی" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بحرین  چهارشنبه گذشته که به دنبال کاهش شدید قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا با بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود روبروست، با پشت کردن به تمام آرمان‌های ملت فلسطین، دست به دامان بازرگانان رژیم صهیونیستی شد.

در سایه کاهش رکود اقتصادی بحرین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کرد که هیأتی بازرگانان صهیونیست به دعوت حمد بن عیسی؛ شاه بحرین به این کشور سفر کرده است.

ورود سفر هیأت تجاری صهیونیستی به منامه، یک هفته (۲۸ ابان ماه) پس از سفر "عبداللطیف الزیانی" وزیر امورخارجه بحرین به سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.

آوی برکوویتز، نماینده ویژه دولت دونالد ترامپ در امور بین‌المللی و چند عضو تیم شورای امنیت ملی آمریکا در اولین پرواز تجاری شرکت بحرینی «گلف ایر» در مسیر مستقیم منامه به تل‌آویو، وزیر امور خارجه و هیأت بلندپایه بحرینی را همراهی کردند.

کنست رژیم صهیونیستی ۲۵ آبان توافق سیاسی با بحرین برای برقراری روابط دیپلماتیک و گشایش سفارت را تصویب کرد.

یک هفته پیش از آن نیز تنها ۶۲ تن از ۱۲۰ عضو کنست رژیم صهیونیستی این توافق را تایید کردند. ۱۴ عضو فلسطینی‌ کنست صهیونیست‌ها مخالفت خود را با این توافق اعلام کردند و  ۴۴ عضو دیگر کنست رأی ممتنع دادند.

بحرین به همراه امارات و با نظارت آمریکا، ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریورماه) توافق با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کرد.

برچسب‌ها بحرین شهر قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین شهر قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو بحرین شهر قدس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو

سران تل آویو با برگزاری جلسه‌ای ویژه موضوع اقدام احتمالی دیوان لاهه درباره قرار دستگیری نتانیاهو، گالانت و هالیوی تا پایان ماه جاری میلادی به اتهام جنایت جنگی را بررسی کردند.

به گزارش مهر، پایگاه خبری روسیا الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که کانال «۱۲» عبری فاش ساخت که تل آویو به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد که دیوان لاهه ممکن است تا قبل از پایان ماه جاری میلادی به صدور قرار دستگیری بازداشت مقامات ارشد این رژیم شامل نتانیاهو به همراه یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اقدام کند.

در همین ارتباط، کانال «۱۳» عبری گزارش داد که شورای امنیت داخلی این رژیم سناریو‌های مربوط به قرار بازداشت بین المللی سران سیاسی و نظامی این رژیم را مخفیانه بررسی کرده است.

این کانال عبری اعلام کرد که سناریو‌های صدور قرار بازداشت بین المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش از انتشار خبر توسل نتانیاهو به متحدان غربی‌اش گزارش داده بودند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی