Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذرماه در پی تیراندازی عوامل تروریستی در آب سرد دماوند به شهادت رسید.

به نقل از شبکه بلومبرگ،  نفتالی بنت قانون گذار و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در گفت و گویی با این شبکه در پی اقدام تروریستی علیه محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذر ماه که موجب به شهادت رسیدن او شد، مدعی شد که جهان با ترور این دانمشند ایرانی امن تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنت در عین حال با گفتن این که مطلع نیست چه کسی مسئول ترور شهید فخری زاده است،  از این اقدام استقبال کرده و با اذعان به توانمندی های او در دانش هسته ای، به گزافه گویی درباره او پرداخته و مدعی شد: این فرد تنها یک بمب ساعتی نبود،  یک بمب هسته ای ساعتی بود و جهان بدون او امن تر است.

بر اساس این گزارش، محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذرماه در پی تیراندازی عوامل تروریستی در آب سرد دماوند به شهادت رسید.

مقامات کشورمان با اشاره به این که طبق شواهد موجود به احتمال زیاد نشانه هایی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی وجود دارد،  همچنان که پیش از این نیز این رژیم در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایران دست داشته است، انتقام این اقدام علیه شهید فخری زاده در زمان مناسب گرفته خواهد شد.

ترور شهید فخری زاده با واکنش های بین المللی گسترده مواجه شد که عمدتا مقامات و احزاب سیاسی جهان این اقدام را خلاف قوانین بین المللی و  تنش زا  تلقی و آن را محکوم کردند.

افزون بر این،  ادعای این مقام صهیونیست درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران در پی این مطرح می شود که طبق فتوای مقام معظم رهبری کشورمان،  تولید،  نگه داری و به کارگیری سلاح های هسته ای حرام است و مقامات ایران تاکید کرده اند بر این اساس، برنامه هسته ای ایران تنها اهداف صلح آمیز را دنبال می کند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهید فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد دفاع شهری لبنان اعلام کرد که جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان چند شهید و زخمی در میان غیر نظامیان و شهروندان این کشور برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه میس الجبل واقع در جنوب لبنان دست کم ۲ شهروند لبنانی به شهادت رسیده اند.

این حمله وحشیانه باعث زخمی شدن سه غیر نظامی لبنانی نیز شده است.

ارتش اشغالگر قدس بامداد امروز مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. در این حملات بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

کد خبر 6097102

دیگر خبرها

  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی