Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: از بهبود وضعیت شهرستان های قرمز استان به واسطه رعایت دستورالعمل ها و ایجاد محدودیت های بهداشتی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی امروز در گفت وگو با رسانه ها ،اظهارکرد: با توجه به همکاری ارزنده مردم شریف استان و همه اقشار از جمله بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت های مقابله با بیماری کرونا، وضعیت شهرستانهای قرمز استان به نارنجی تبدیل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر و تشکر از مردم لرستان، افزود: همکاری خوب مردم استان در رعایت  محدودیت‌های کرونایی که از شنبه هفته پیش اجرایی شده، خوشبختانه اثر بخش بوده است .

خادمیتصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد و سلسله به نارنجی، برخی از محدودیتهایی که ویژه مناطق قرمز هستند لغو خواهد شد .

استاندار لرستان گفت: مواردی نظیر  لغو مقررات منع آمد و شد شبانه و آغاز فعالیت مشاغل سطح ۲ از شنبه آینده با توجه به محدودیت های وضعیت نارنجی اجرایی می شود و همچنین برخی از محدودیت های ادارات و دستگاههای اجرایی نیز کاهش خواهد یافت .

 خادمی ضمن تشکر  از  مردم، دستگاههای اجرایی و نهادهای ناظر و مجری با توجه به اثربخشی این  تلاشها در بهبود وضعیت شهرستان های قرمز استان، خاطر نشان  کرد: باید توجه داشت در شرایط فعلی دو راه پیش روی ماست، یا از وضعیت نارنجی به سمت زرد و نهایتاً سفید گام برداریم یا اینکه به سمت وضعیت قرمز حرکت کنیم که مطلوب نخواهد بود .

او با اشاره به احتمال لحظه ای تغییر در شرایط به دلیل کم بودن فاصله با وضعیت قرمز، یادآورشد: اگر حساسیت مردم کاهش یافته و عادی انگاری شود و پروتکل ها رعایت نشود، در مدتی کوتاه  و به سرعت ظرف چند روز وضعیت به قرمز تغییر خواهد کرد ولی اگر مردم با همین حساسیت مراقبت کنند ممکن است به وضعیت زرد و یا حتی سفید تبدیل شویم، از این رو از مردم عزیز خواهشمندم عمل به پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و خودداری از دورهمی های خانوادگی همچنان در برنامه خود داشته باشند .

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای استان ادامه داد: بازگشت به شرایط قرمز علاوه بر تهدید بیشتر جان و سلامت به دلیل اعمال محدودیت های اجتناب ناپذیر برای مردم مشکلات اقتصادی؛اجتماعی و اداری جدی ایجاد خواهد کرد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد:  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح فردی و اجتماعی، بزودی شاهد حرکت به سمت وضعیت زرد و سفید باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت قرمز محدویت کرونا در ایران وضعیت شهرستان های قرمز قرمز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به تاریخ درخشان استعمارستیزی تنگستان اظهار داشت: تنگستان در گذشته تا کنون مهد دلیرمردان و اسطوره‌های ایثار و شهادت بوده و شهید رئیسعلی دلواری، شهید دشت پوری، شهید حیدری و …از نمادهای مقاومت و فداکاری هستند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در شهرستان‌ها افزود: هدف از این دیدارها، این است که در کنار مردم و از نزدیک، مشکلات را ببینیم و همچنین از هدر رفتن وقت و هزینه مردم برای حضور در مرکز استان نیز جلوگیری می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طی ۳۰ ماه اخیر، پروژه‌های شاخص و مهمی در تنگستان اجرایی و عملیاتی شده است خاطر نشان کرد: بزرگراه اهرم به برازجان فعال شده و اخیراً حدود ۱۵ کیلومتر از این مسیر افتتاح شده و مابقی نیز در حال اجراست.

محمدی زاده تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در تنگستان با کیفیت مطلوبی اجرا شده و این شهرستان از مناطق پیشرو در مسکن است که بیشتر منازل به صورت ویلایی، واگذار شده است.

وی به اجرای مجتمع فرهنگی و هنری دلوار اشاره کرد و گفت: این پروژه مدت‌ها تعطیل بود که در دولت سیزدهم احیا شده و امیدوارم به زودی تکمیل شود.

استاندار بوشهر ابراز داشت: توسعه طرح‌های گردشگری در سواحل تنگستان از اولویت‌های این شهرستان است و اکنون شرکت‌های بزرگ ماهان و علی‌بابا متقاضی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنگستان هستند.

محمدی زاده در ادامه با اشاره به اینکه امسال توجه ویژه ای به آموزش و پرورش استان بوشهر داریم افزود: تقویت هنرستان‌ها و افزایش سطح کیفی مهارت آموزی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده که مدیریت استان در راستای تحقق عملی شعار سال برنامه ریزی جامع و کاملی انجام داده است.

کد خبر 6100775

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • هفت پله قرمز بورس
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند