Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:07:17 GMT

همیشه دود از کنده بلند می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۴۳۴

همیشه دود از کنده بلند می‌شود

در فصل جاری بازیکنان کارکشته و مسن تر شرایط بهتری داشته اند و پوکر شب گذشته ژیرو در لیگ قهرمانان اروپا نیز تاییدی بر این مسئله بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، همیشه دود از کنده بلند می‌شود و این ضرب‌المثل قدیمی امسال بیش از هر زمان دیگری در حال ثابت کردن خود به فوتبال دوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیویه ژیرو، مهاجم پا به سن گذاشته تیم چلسی شب گذشته موفق شد برای تیمش چهار گل به ثمر برساند تا نشان دهد که اگرچه سن و سالی از او گذشته، اما هنوز هم می‌تواند زهردار باشد.

هرچند ژیرو با یک پرفکت هت تریک (گل با سر، پای راست و پای چپ در یک مسابقه) و پس از آن زدن یک گل دیگر توانمندی‌های خود را بار دیگر ثابت کرد، اما او در لیست بازیکنان موفق و مسن خط حمله فوتبال اروپا تنها نیست چرا که زلاتان ابراهیممویچ نیز در این فصل عالی عمل کرده و یکی از بهترین مهاجمان حاضر در فوتبال دنیاست.

عملکرد زلاتان در فصل جاری تا آنجا خوب بوده است که باعث شده تا میلان به بهترین تیم حال حاضر اروپا تبدیل شود. نکته جالب توجه این است که زلاتان پس از یک دوره حضور در لیگ آمریکا به فوتبال اروپا بازگشته و تقریباً هیچکس پیش بینی نمی‌کرد که این ستاره سوئدی بتواند تا این حد عالی عمل کند.

ژیرو نیز تا اینجای فصل موفق به زدن شش گل شده است که با توجه به تعداد بازی‌هایی که او انجام داده، ستاره فرانسوی در هر چهل و پنج دقیقه موفق شده یک گل بزند. آماری شگفت‌انگیز برای او که باعث شده تا لمپارد نظر باشگاه را در رابطه با فروش این بازیکن تغییر دهد. لمپارد درباره ژیرو گفته: اولیویه کیفیت بی نظیری داشت و واقعاً تحسین برانگیز است که بازیکنی با شرایط او بتواند در مقابل یک حریف سرسخت اینقدر خوب بازی کند. حضور ژیرو می‌تواند نقطه قوتی برای ترکیب تیم و البته بازیکنان جوان ما باشد.

وی افزود: زمانی که من به چلسی آمدم، ژیرو فرصت زیادی برای نمایش توانمندی‌های خود نداشت اما من مطمئن بودم که اگر به درستی از او بازی گرفته شود و بتوانیم تعامل خوبی با هم برقرار کنیم، بدون شک ژیرو هم می‌تواند درون زمین مسابقه و هم خارج از آن کمک شایانی به ما کند.

قرارداد ژیرو با باشگاه چلسی در پایان سال به اتمام می‌رسد و زمزمه‌هایی برای فروش او در نیم فصل به گوش می‌رسید. با این حال ممکن است با توجه به عملکرد بسیار خوب او در ترکیب آبی‌های لندن، وی در تا پایان فصل در این تیم ماندگار شود و چلسی حاضر شود بدون دریافت هیچ مبلغی اجازه خروج ژیرو را بدهد اما حداقل تا پایان فصل از حضور این بازیکن استفاده کند.

کد خبر 459252

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اولیویه ژیرو چلسی مهاجم چلسی لیگ قهرمانان اروپا زلاتان ابراهیمویچ زلاتان ابراهیموویچ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏