Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:28:18 GMT

کاهش وقوع جرم با تعامل دستگاه قضایی و انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۴۵۸

کاهش وقوع جرم با تعامل دستگاه قضایی و انتظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با فرمانده جدید انتظامی استان قزوین، در رابطه با اهمیت نیروی انتظامی از نگاه دستگاه قضایی گفت: نیروی انتظامی همانند چشم و بازوی دستگاه قضایی است و این دو دستگاه حافظان یکدیگرند و این نگاه باید به تمامی همکاران دستگاه قضایی و انتظامی منتقل شود تا با همکاری و حرکت این دو دستگاه در کنار هم شاهد کمترین وقوع جرم در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تأکید بر این که دستگاه قضایی و انتظامی لازم و ملزوم یگدیگرند بیان کرد: حقیقت این است تعامل دو دستگاه ثمرات بسیاری در ارائه خدمات به مردم دارد که به حمدالله این تعامل و همکاری همواره برقرار است.
قدرتی ضمن تقدیر از تعامل دو سویه مسئولان انتظامی استان با مجموعه قضایی خاطرنشان کرد: دستورات قضایی زمانی می تواند تأثیرگذار باشد که نیروی انتظامی با جدیت و قاطعیت دستورات را اجرا و پیگیری کند.
او اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه، مبارزه با فساد، حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از سیاست های مهم قوه قضاییه است که تحقق آن نیازمند مشارکت تمامی دستگاه ها بخصوص نیروی انتظامی است و هماهنگی با دستگاه قضایی انتظار ماست.
رییس دادگستری کل استان گفت: اگر ما نیروی انتظامی موفقی داشته باشیم قطعا دستگاه قضایی موفقی داریم به این ترتیب اگر نیروی انتظامی هم در بحث پیشگیری از وقوع جرم و هم در بحث مقابله با جرایم بتواند موفق عمل کند، قطعا شاهد کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی، کاهش آمار جمعیت کیفری و آسیب های اجتماعی هستیم.
مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: امنیت، عدالت و رفاه سه نیاز مشترک همه انسان ها است و اگرچه سازمان ها و نهادهای متعددی در تحقق امنیت نقش دارند اما نقش نیروی انتظامی گسترده، همه جانبه و فراگیر است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: انتظار می رود تشکیل نشست های مشترک و تخصصی به منظور شناسایی خلاءها و رفع نواقص به صورت مستمر در دستور کار هر دو دستگاه باشد.

48

کد خبر 1462369

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین نیروی انتظامی دستگاه قضایی دو دستگاه وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند