Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:48:42 GMT

عکس روز / بانوی اول

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۷۱۸

عکس روز / بانوی اول

خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

عنوان "بانوی اول" به استفانی فراپارت اختصاص دارد چون همیشه اولین ها به نام داور فرانسوی ثبت می شود. او دیدار یوونتوس و دیناموکیف را قضاوت کرد تا نخستین داور زن لقب بگیرد که یکی از بازی های مردان را در لیگ قهرمانان اروپا سوت می زند. فراپارت پیش از این دیدار لسترسیتی و زوریا را قضاوت کرد تا در لیگ اروپا هم اولین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاناتان ماسکروپ لحظه ای از حضور داور فرانسوی را در ورزشگاه آلیانز به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عکس روز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند

براساس گزارش‌ها، فرانسه اولین گروه از نیروهای خود را به طور رسمی به اوکراین اعزام کرد. آنها در حمایت از تیپ مکانیزه ۵۴ مستقل اوکراین در «اسلاویانسک» مستقر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت «ای‌پی‌ای» به نقل از «ایژیا تایمز» گزارش داد سربازان فرانسوی از هنگ ۳ پیاده‌نظام فرانسه که یکی از عناصر اصلی لژیون خارجی فرانسه (Légion étrangère) است، گرفته شده‌اند.

تعداد نیروهای اولین گروه از سربازان فرانسوی حدود ۱۰۰ نفر است. این تنها اولین مرحله از حدود ۱۵۰۰ سرباز لژیون خارجی فرانسوی است که قرار است به اوکراین برسند.

این نیروها مستقیما در یک منطقه جنگی فعال مستقر شده‌اند و قصد دارند به اوکراینی‌ها در حوزه مقاومت در برابر پیشروی‌های روسیه در دونباس کمک کنند. ۱۰۰ نفر اول متخصص توپخانه و مراقبت هستند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند