Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول خدابخش روز پنج شنبه در جلسه ستاد مقابله کرونا افزود: اقدامات و فعالیت‌ها باعث شد تا شهرستان اهر از وضعیت قرمز کرونایی به وضعیت نارنجی برسد و این مهم باعث خوشحالی است.

وی افزود: بر اساس اعلام کارشناسان سبک زندگی در شرایط کرونا باید تا تیرماه ادامه داشته باشد و نباید فکر کنیم شرایط مناسب شده و پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهر خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر شکننده است و اگر همه از مردم، اصناف، ادارات دولتی و مسئولان رعایت نکنند شاید محدودیت‌های سختگیرانه مجدد اعمال شود.

خدابخش افزود: محدودیت‌های کرونایی وضعیت «نارنجی» از روز شنبه در شهرستان اهر اعمال می‌شود و نقاط پُرخطر ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها هستند.

فرماندار اهر از اصناف و بازاریان که به ‌رغم تمامی مشکلات، جانانه در اعمال محدودیت‌های کرونایی همکاری کردند قدردانی کرد.

خدابخش با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط همه همشهریان افزود: مراسم تشییع، ترحیم و عروسی همچنان مشمول محدودیت هستند و همچنین شرکت‌هایی که با سرویس کارکنان خود را جابه‌جا می‌کنند اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند امکان تردد نخواهند داشت .

وی ادامه داد: مشاغل آرایشگاه‌های زنانه، موزه و سینما، استخرها، مهدهای کودک، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها مشمول محدودیت‌های کرونایی در وضعیت نارنجی هستند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اهر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اهر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آذربایجان شرقی اهر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است