Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز (۱۳ آذر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و سه هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

بنابر اظهارات لاری، ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین درباره استان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی بیان کرد: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم