Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی، از پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت: ۲۰ آذرماه جاری مسابقات متسابقین شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله سراسری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری زنده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی با اشاره به پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه، اظهار کرد: داوری زنده مسابقات متسابقین شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم روز ۲۰ آذرماه جاری از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ضبط و اجرای این دوره مسابقات طی روز‌های ۱۷ تا ۲۲ آبان‌ماه سال جاری در استودیو‌های مراکز استانی سازمان صدا و سیما انجام گرفت.

 

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به شیوه داوری این دوره مسابقات، گفت: اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شده که تیم داوری متشکل از ۱۴ نفر از اساتید قرآنی کشور است.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در بخش آقایان در این دوره، افزود: ۵ متسابق از استان کرمانشاه در این مرحله از مسابقات قرآن حضور داشتند که روز بیست آذر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ پخش خواهد شد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه مجازی مسابقات قرآن کریم مسابقات سراسری قرآن دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر

دریافت 21 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6095580

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم