Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:40:28 GMT

سرآسیایی غیربومی بود، کلانتری انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۶۰۰

سرآسیایی غیربومی بود، کلانتری انتخاب شد

مدیرعامل فجرسپاسی گفت: مجتبی سرآسیایی تنها گزینه غیربومی ما بود اما بخاطر خواست بومی مسئولان، کلانتری به عنوان سرمربی ما انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که از مجتبی سرآسیایی به عنوان گزینه نهایی فجری‌ها برای جانشینی داوود مهابادی یاد می‌شد، هیات‌مدیره باشگاه فجرسپاسی در چرخشی بومی‌گرایانه امروز یک مربی شیرازی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در همین رابطه گفت: ما رایزنی‌های زیادی در خصوص جایگزین آقای مهابادی انجام دادیم و در نهایت در بین تمام اسامی فقط آقای سرآسیایی به عنوان یک مربی جوان، با کارنامه مربیگری و فنی و اخلاقی خوب و خصوصیات منحصر به فردی که کاملا هماهنگ با قالب باشگاه فجر بود، به عنوان تنها گزینه غیربومی ما مشخص شد.


مدیرعامل فجرسپاسی با بیان اینکه مهمترین دلیل انتخاب کلانتری، سیاست بومی هیات‌مدیره و مدیران استان فارس بوده، تصریح کرد: واقعیت این است که ما برای انتخاب آقای سرآسیایی بعد از تمام تحقیقاتی که کردیم و انصافا تعریف‌هایی که از مدیران و مربیان بزرگ لیگ در خصوص توانمندی ایشان شنیدیم به جمع‌بندی رسیده بودیم و باید این هفته در شیراز میزبان ایشان می‌بودیم اما در نهایت خواست استان مبنی بر استفاده از مربی بومی باعث شد تا هیات‌مدیره باشگاه جناب آقای کلانتری را برگزیند.


وی تاکید کرد: سابقه همکاری با کلانتری را داریم و اکنون با اعلام سرمربیگری ایشان با تمام توان کمک می‌کنیم تا انشاالله فجرسپاسی بتواند امسال به هدف بزرگ خود که چیزی جز صعود نیست دست پیدا کند.
مدیرعامل فجرسپاسی یادآور شد: برای آقای سرآسیایی هم به عنوان یک مربی مستعد و توانمند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه دوران مربیگری خود موفق و پیروز باشند.

علی کلانتری (سرمربی) فجر سپاسی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کلانتری سرمربی فجر سپاسی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد