Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:09:42 GMT

عامل انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۱۷۳

عامل انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن عنایتی‌گنجی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی شکایات شهروندان مبنى بر انتشار تصاویر خصوصی‌ وی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کارماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات با انجام یکسری اقدامات فنی و مهندسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه متهم ابتدا موضوع را انکار ولی به محض مشاهده مستندات پرونده به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 عنایتی به شهروندان هشدار داد فضای مجازی محل امنی برای نگهداری تصاویر خانوادگی نیست و شیادان و فرصت‌طلبان به دنبال اخاذی از طریق انتشار تصاویر خانوادگی هستند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در‌ میان بگذارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن