Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری تهران، اظهار کرد: تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی بدین معناست که حضور کارمندان در مشاغل ضروری باید با صلاحدید بالاترین مقام اجرایی آن دستگاه باشد و حداکثر حضور کارمندان برای این مشاغل ۷۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشاغل شامل خدمات شهری، امداد و نجات و... می‌شود.

وی ادامه داد: در مشاغل غیر ضروری، حضور کارمندان باید با حداکثر ۵۰ درصد از نیرو‌ها انجام شود که این هم با صلاحدید بالاترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه است. از مشاغل غیر ضروری می‌توان به ادارات، بخش‌های مالی و اداری سازمان‌ها و... اشاره کرد.

عباس پاشا گفت: ما تاکید می‌کنیم کارمندان ادارات باید حتما مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را نیز به خوبی مد نظر داشته باشند تا شاهد کاهش این بیماری باشیم.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد سوتی‌های دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین شبکه شاد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشاغل ضروری کارمندان کارمند ویروس کرونا محدودیت کرونایی در تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و مهارت‌های دانش آموزان، معرفی رشته‌های شغلی هنرستان‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در تحصیل کرده‌ها عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟