Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:29:40 GMT

ترخیص 50 هزار موتورسیکلت رسوبی تا امروز

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۲۸۲

ترخیص 50 هزار موتورسیکلت رسوبی تا امروز

خبرگزاری آریا - رئیس پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها توضیحاتی داد.
به گزارش شهر، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، درباره طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بیان کرد: بین 6 ماه تا 10 سال از توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها می‌گذرد که این مسأله به دلایل مختلفی از جمله تخلفات راکبین موتورسیکلت‌ها و یا به دلیل موضوعاتی در حوزه انتظامی و آگاهی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: 56 درصد از این موتورسیکلت‌ها مربوط به بخش انتظامی هستند، یعنی یا مسروقه، رها شده، بلاصاحب یا درگیر پرونده بوده و به عنوان ابزار ارتکاب جرم از آن‌ها استفاده شده است که در پارکینگ‌ها متوقف شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز مربوط به تخلفات راهور هستند.
سردار هادیانفر افزود: 50 هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی که مشمول ترخیص می‌شدند در مدت اجرای این طرح از پارکینگ‌های کل کشور ترخیص شدند، زمان پایان این طرح 17 دی ماه است، اما به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای که داشتیم با دستور فرمانده ناجا ممکن است این زمان بیشتر شود.
به گزارش شهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: دفاتر پلیس+10 و راهنمایی و رانندگی‌ و پارکینگ‌ها در سراسر کشور فعال هستند و هیچ منعی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها وجود ندارد. فرمانده ناجا هم برای 56 درصدی که به بخش انتظامی مربوط هستند، دستور تسریع در رسیدگی به پرونده را داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موتورسیکلت ها پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!