Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:28:52 GMT

دستگیری آدم ربایان در کمتر از ۱۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۷۸۴

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس، دو آدم ربا در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

به گزارش میزان، سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک آدم ربایی در شهرستان میبد بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، گروگان گیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودروی سواری پژو از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با تلاش بی وقفه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان مهریز شناسایی کردند.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس شهرستان‌های میبد و مهریز افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگان گیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آن‌ها رها کردند.

بهدانی فرد ادامه داد: گروگان گیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت پس از ارتکاب آدم ربایی، شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 روز جهانی معلولین دستگیری آدم ربایان پلیس محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 روز جهانی معلولین ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه