Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این رشته ورزشی اظهار کرد: ما در دوران شیوع ویروس کرونا بیکار نبودیم و فعالیت‌هایی در زمینه‌های توسعه ورزش همگانی و آموزش داشتیم و ان شا ءالله اتفاقات خوبی رقم بخورد.  

او ادامه داد: ما  ۲۰۰ دوره آموزشی ووشو با حضور ۴ هزار نفر در ۵ ماه اخیر داشته‌ایم  و مسابقات مجازی را در هفته تربیت بدنی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اولین مسابقات قهرمانی کشوری ووشو را برنامه ریزی کردیم که استان‌ها تیم‌های منتخب خود را تشکیل دادند و نتایج این مسابقات در آذرماه اعلام می‌شوند. علاوه بر این، پویش حوزه سلامت را تشکیل داده‌ایم تا هموطنان در ایام شیوع بیماری کرونا تحرک داشته باشند و آموزش‌های ساده ووشو  را در اختیار مردم گذاشتیم.  

صدیقی افزود: قرار است در حوزه تربیت نیروی انسانی ووشو یک دوره مدیریت آموزشی با حضور اساتید برگزیده و به صورت غیر حضوری برگزار کنیم که ۲۰۰ نفر در مرحله اول شرکت می‌کنند تا دانش و سطح مهارت ووشو را ارتقاء بدهیم. علاوه بر این تلاش می‌کنیم طرح سلامت را در بحث همگانی در دستور کار قرار بدهیم که ۱۰ مربی از استان‌ها فراخوانده شده‌اند که تعدادی از مربیان خانم هستند.  

کمک مالی به قهرمانان ووشو در چند نوبت صورت گرفته است 

او  درباره پیگیری وضعیت ووشوکاران در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: پیگیر وضعیت  ووشوکاران هستیم و برای ملی پوشان ووشو در همه رده‌های سنی، ۲ دوره وبینار برگزار کردیم که ۱۵۰ نفر هم در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند. همچنین کادر فنی تیم ملی ووشو به طور مستقیم تمرینات ملی پوشان را زیر نظر دارد و ما هم جویای احوال ووشوکاران هستیم. علاوه بر این، فدراسیون ووشو کمک مالی به قهرمانان را در چند نوبت انجام داده است.  

رئیس فدراسیون ووشو درباره برنامه برگزاری لیگ ووشو بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که مسابقات لیگ ووشوی بانوان و آقایان را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم. طبق برنامه به تیم‌های ووشو مهلت داده‌ایم تا آماده مسابقات شوند. البته برای تیم‌های ووشو رعایت  شیوه نامه های بهداشتی سخت است، اما منتظر هستیم تا شرایط بهبود یابد و اوایل بهمن یا اسفند ماه به صورت متمرکز مسابقات را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

صدیقی: ووشو نقش ویژه‌ای در ارتقای سلامت زنان دارد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود