Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و ولایی آبسرد و دماوند هم زمان با شب هفتم شهادت، دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» در محل عروج این شهید دانشمند گرد هم آمده و به یاد آن شهید گرانقدر شمع روشن کردند.

شرکت کنندگان که به طور خودجوش در این محل گردهم آمده بودند، به قرائت فاتحه و نوحه خوانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در این مراسم همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر تروریست» و «مرگ بر سازشگر» خشم و انزجار خود از این اقدام تروریستی اعلام کردند.

حجت الاسلام، کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم در هفتمین شب از شهادت شهید «فخری زاده» در محل شهادت وی حاضر شدند و با روشن کردن شمع و نثار گل به این شهید عزیز ادای احترام کردند و اعلام کردند، راه این شهید ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5087247

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده گلباران مزار شهدا ترور ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف شهرستان کرج گرگان شهرکرد ترور دانشمندان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود