Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دسته جدیدی از مزدوران ائتلاف سعودی با جدا شدن از صفوف این نیروها  به صفوف  ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیوستند.

به گزارش شبکه المیادین، ۲۵ نفر از مزدوران ائتلاف سعودی عضو تیپ ۳ موسوم به عروبه در منطقه مرزی «الخوبه» در استان «جیزان» عربستان سعودی با ابراز ندامت از گذشته خود، به نیروهای مسلح یمن در صنعاء ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مذکور، سه نفر از آنها که از فرصت فرمان عفو عمومی دولت صنعاء استفاده کردند، از فرماندهان نیروهای ائتلاف سعودی بودند.

مرکز ملی بازگشت فریب خوردگان به آغوش وطن در صنعاء نیز دیروز خبر داد، پانزده نفر از نیروهای منصور هادی و در راس آن سرتیپ «حمد راشد الحزمی» رئیس شورای قبایل دِهم و فرمانده تیپ «العز» در استان «الجوف» در چارچوب فرمان عفو عمومی به صفوف نیروهای ملی یمن بازگشتند.

 سرتیپ الحزمی به خبرگزاری سبأ گفت: «امروز یمنی‌ها هیچ فرصتی ندارند جز اینکه در صفی واحد در برابر نیروهای متجاوز ایستاده و وطن را از متجاوزان جاه طلب برای اشغال یمن و چپاول ثروت ها و منابع آن بایستند.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف سعودی مزدور جدا شدن پیوستن نیروهای مسلح یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المسیره گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکایی انگلیسی مجدداً ساعتی قبل فرودگاه بین المللی الحدیده را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، حمله‌های هوایی آمریکا و انگلیس علیه این فرودگاه یمنی در پنج نوبت انجام شد.

این ائتلاف متجاوز چهارشنبه شب نیز منطقه‌هایی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرده بود.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن اعلام کرده‌اند حرکت کشتی‌ها در منطقه‌های دریایی مذکور آزاد بوده و تنها کشتی‌هایی هدف قرار می‌گیرند که مقصد آنها بنادر اراضی اشغالی باشد.

کد خبر 6095180

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند