Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاس نام آشنای شبکه های اجتماعی عراق میهمان این برنامه از «جمعه بازار» کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش برنا، همکار حسین؛ عکاس اهل اربیل کردستان عراق با حضور در برنامه «جمعه بازار» از طریق واتس آپ در گپی دوستانه از فعالیت هایش در این عرصه خواهد گفت.

این عکاس نام آشنای شبکه های اجتماعی اقلیم کردستان عراق با سفر به شهرهای مختلف کردستان از مناطق تاریخی و گردشگری و مکان ها و بافت تاریخی شهرها با گوشی موبایل خود تصاویر بسیار خاصی را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در چندین سفر خود به ایران نیز از مناطق گردشگری کشور تصاویر نابی را گرفته است.

خصیصه بارز این عکاس، گرفتن عکس با دوربین گوشی موبایل است که در شبکه های اجتماعی معروف شده است.

در بخش معرفی هنرمندان؛ آثار و فعالیت های شهاب حسینی؛ بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر برای علاقمندان سینمای ایران تشریح خواهد شد.

در بخش گردشگری این برنامه از «جمعه بازار» نیز قسمت دوم معرفی مجموعه کاخ موزه سعد اباد پخش خواهد شد و رامین نوری کارشناس و مجری این بخش توضیحات کاملی در این باره به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

چالش این هفته نیز معرفی موسیقی های فاخر است. به این طریق که افراد به کسانی که دوستشان دارند با ارسال ویدئوهایی موسیقی مورد نظرشان را معرفی و هدیه می کنند.

در بخش معرفی سایت نیز اپلیکیشن 900 داستان به زبان کردی به مخاطبان کرد زبان معرفی خواهد شد.

«جمعه بازار» به تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا و تدوین و گرافیک؛ اسعد خوشگوار، تصویر برداری؛ علی رضا بابایی و حسین فدایی، دستیاری فنی و صدابرداری؛ شاهین فروزی و دستیاری تهیه؛ سارا اسدی با اجرای گلاله رحمتی و اسعد خوشگوار جمعه 14آذر ساعت 9:45 صبح به وقت تهران به مدت 45 دقیقه پخش و تکرار آن ساعت 20:30 شب از کانال کردی شبکه سحر  به روی آنتن می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سحر کانال کردی جمعه بازار جمعه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود