Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تاکنون ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و اعتباری به صاحبان مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در بوشهر پرداخت شده است. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب‌و‌کارهای آسیب دیده از کرونا را از جمله سیاست‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دانست و اظهار داشت: در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار، به رسته‌های شغلی مختلف که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا متحمل شده‌اند تسهیلات حمایتی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این راستا صاحبان مشاغل آسیب دیده می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارا kara.mcls.gov.ir از تسهیلات حمایتی کرونا بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نرخ سود تسهیلات و مدت بازپرداخت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نرخ سود تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده 12 درصد و دوره بازپرداخت آن پس از یک دوره تنفس به مدت 2 سال است.

کشاورزی از جذب 74 درصد تسهیلات ملی  حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: 74درصد تسهیلات ملی مشاغل آسیب دیده از کرونا به مبلغ 540 میلیارد ریال تاکنون در استان بوشهر جذب شده است.

وی ادامه داد: در 2 هفته  گذشته پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با پیگیری صورت گرفته از سوی بانکهای عامل استان تسریع یافته است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  افزود: تمام اشخاص حقیقی یا حقوقی دارنده مجوز فعالیت در حوزه گردشگری در قالب تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافری، راهنمایان، موسسات آموزشی این حوزه، ارزیابان و عوامل تطبیق که به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

420میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده استان بوشهر پرداخت شد 929واحد متخلف کرونایی در استان بوشهر پلمب شد محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر سبب کاهش 53درصدی ورود خودروها شد

کشاورزی تصریح کرد: متقاضیان این بخش برای دریافت تسهیلات کرونایی مانند سایر متقاضیان آسیب دیده باید تقاضای خود را از طریق سامانه کارا به ثبت برسانند.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا مشاغل آسیب دیده تسهیلات حمایتی رفاه اجتماعی استان بوشهر بوشهر پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل