Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفتگو با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: مردم اعتمادی به توانایی واکسن در مبارزه با کرونا ندارند و مهم است رئیس جمهور و معاونش چه می‌کنند.

کامالا هریس معاون بایدن که در این مصاحبه به وی پیوست، در ماه سپتامبر با انتقاد جمهوریخواهان روبرو شد، چون گفته بود به واکسنی که تحت نظر دولت ترامپ توسط سازمان‌های بهداشتی آمریکا تایید شده باشد، اعتماد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال آنتونی فائوچی، مشاور ارشد دولت در امور مبارزه با کرونا و مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌ های عفونی آمریکا اوایل روز پنجشنبه با مشاوران بایدن در امور پاندمی دیدار کرد. بایدن نیز در مصاحبه با سی ان ان گفت که از فائوچی خواسته تا به عنوان مشاور ارشد پزشکی در دولت به کار خود ادامه دهد.

کامالا هریس، معاون بایدن نیز در این مصاحبه گفت، رئیس جمهوری منتخب از کنگره خواسته تا لایحه ۹۰۸ میلیارد دلاری مطرح شده از سوی میانه‌روهای سنا را تصویب کند اما این را هم گفت که این مساله را باید آغازی بر ارائه کمک‌ها در دوران پاندمی دید.

بایدن گفت: مردم واقعا آسیب دیده‌اند. آنها از مرگ می‌ترسند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدت‌هاست که اقدامات فائوچی را در مقابله با ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داده است.

بایدن هم چنین گفت که از آمریکایی‌ها خواهد خواست در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری او برای مهار ویروس کرونا ماسک بزنند.

او گفت بر این باور است که اگر مردم صورت خود را بپوشانند شاهد کاهش قابل توجه موارد ابتلا به کووید ۱۹ خواهیم بود.

بایدن همچنین گفت که او همچنین دستور زدن ماسک در کلیه ساختمان‌های دولت فدرال و ایستگاه‌های حمل و نقل را خواهد داد.

اظهارات رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره تزریق واکسن کرونا در ملاعام پس از آن مطرح شد که بیل کلینتون، جورج بوش پسر و باراک اوباما، روسای جمهور سابق آمریکا نیز اعلام کرده بودند که واکسن را در ملاعام دریافت می‌کنند تا ایمن بودن آن را نشان دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن کرونا واکسن جمهوریخواهان پاندمی ماسک کووید ۱۹ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است