Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان همکاری شانگ‌های با صدور بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری زاده» را محکوم کرد و آن را مغایر هنجار‌ها و قوانین بین المللی برشمرد.  

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سازمان همکاری شانگهای با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

سازمان شانگهای در این بیانیه ضمن تسلیت شهادت دانشمند برجسته ایرانی افزود که این سازمان تمام اقدامات بی ثبات کننده صلح در منطقه و همچنین تروریسم را به هر شکلی محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان همکاری شانگهای تأکید کرد چنین اقداماتی نه تنها مغایر هنجارهای روابط میان کشورها و قوانین بین‌المللی است، بلکه صلح و ثبات در یک منطقه پرتنش را هم تهدید می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان همکاری شانگهای ترور شهید فخری زاده سازمان همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است/ تاکید بر ضرورت اقدام موثر برای توقف حملات صهیونیست‌ها و رفع محاصره مردم غزه

سید ابراهیم رئیسی در مکالمه تلفنی با رئیس جمهور روسیه، حضور ایران و روسیه در سازمان‌های منطقه‌ای و اجرای توافقات فیمابین را زمینه مناسبی برای ارتقای روابط عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز «سه‌شنبه ۲۹ اسفند» در گفتگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تبریک اعتماد دوباره مردم روسیه به وی و انتخاب مجدد برای این سمت، اظهار امیدواری کرد آغاز فعالیت دولت جدید روسیه، زمینه‌ای مناسب برای گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های سازنده ایران و روسیه در عرصه‌های مختلف باشد.

رئیس جمهور حضور دو کشور در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت-آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه، بر ضرورت اقدام موثر بین‌المللی برای توقف حملات جنایت‌بار صهیونیست‌ها و رفع محاصره و امدادرسانی گسترده به مردم غزه تاکید کرد.

روسای جمهور ۲ کشور همچنین منافع مشترک منطقه‌ای از جمله در قفقاز را مورد توجه قرار دادند؛‌ رئیس جمهور با حساس خواندن روند تحولات و تحرکات موجود در منطقه قفقاز جنوبی، بر اراده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات منطقه و منافع راهبردی کشورمان تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن سپاسگزاری از پیام کتبی و تماس تلفنی رئیسی برای تبریک انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری فدراسیون روسیه و تبریک متقابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیز آغاز سال نو خورشیدی، به نهایی شدن قریب‌الوقوع پیش‌نویس موافقتنامه جامع همکاری‌های ایران و روسیه اشاره کرد و افزود: برگزاری موفق نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ۲ کشور در تهران و نیز رشد ۷۷ درصدی تجارت کالا میان ایران و روسیه از نشانه‌های مثبت ارتقای همکاری‌های تهران-مسکو است.

ولادیمیر پوتین حضور جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سازمان‌های بریکس و شانگهای را فرصتی ارزنده برای تعمیق تعاملات دو طرف دانست و تصریح کرد: دو کشور در موضوع حملات اسرائیل به غزه نیز مواضع مشابهی دارند و روسیه آماده است در این زمینه با ایران همکاری موثرتر و بیشتری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است/ تاکید بر ضرورت اقدام موثر برای توقف حملات صهیونیست‌ها و رفع محاصره مردم غزه
  • رئیسی به پوتین: ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است
  • رئیسی: ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است | پوتین: روابط دو کشور رو به رشد است
  • رئیسی: ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است/پوتین: روابط دو کشور رو به رشد است
  • شورای امنیت سازمان ملل حملات انصارالله علیه کشتی‌های تجاری در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌ انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌های انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • طالبان خواستار حمایت چین برای حضور در نشست شانگهای شد
  • سازمان همکاری شانگهای: انتخابات روسیه منصفانه و مستقل خواهد بود