Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:42:00 GMT

واکنش نتانیاهو به اخبار مربوط به سفر به عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۱۳۳

واکنش نتانیاهو به اخبار مربوط به سفر به عربستان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی به اخبار مربوط به سفرش به عربستان واکنش نشان داد که یک رسانه عربی از لغو هیات عالی رتبه اسرائیلی به سعودی پرده برداشتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اخبار منتشر شده مبنی بر سفر محرمانه وی به عربستان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو در واکنش به سوالی درباره اخباری که درباره سفر به عربستان و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مخابره می‌شود، گفت: هر چیزی را که در رسانه منتشر می‌شود که نباید باور کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این درحالی است که رسانه‌های سعودی به سرعت اخبار مربوط به نشست محرمانه میان نتانیاهو و محمد بن سلمان در شهر «نیوم» را تکذیب کردند و آنرا بی اساس دانستند.

«ترکی الفیصل» شاهزاده سعودی هم دیدار نتانیاهو و بن سلمان را تکذیب و تاکید کرد که مقدمه‌ای برای عادی سازی روابط میان تل آویو و عربستان نیست.

لغو سفر هیات عالی رتبه اسرائیلی به عربستان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو سفر هیاتی از این رژیم به عربستان خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که ریاض سفر هیات امنیتی رژیم صهیونیستی به عربستان را به خاطر عصبانیت از درز خبر نشست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، لغو کرده است.

المیادین گزارش داد که این هیات عالی رتبه قرار بود که به ریاض برود و ریاست آن‌را هم رئیس موساد برعهده داشت.

گفتنی است که چندی قبل رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه «آوی بلوت»، مشاور نظامی‌اش در شهر «نیوم» عربستان با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور و با حضور «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده است.

واکنش رسانه‌های سعودی به خبر دیدار نتانیاهو و بن سلمان؛ از انکار تا سانسورابعاد جدیدی از دیدار نتانیاهو و بن سلمان از زبان رسانه نزدیک به نخست وزیر رژیم اسرائیلاولین واکنش رسمی عربستان به خبر دیدار نتانیاهو و بن سلمان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیدار نتانیاهو و بن سلمان رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی

به نقل از اسپوتینک عربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی‌تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیرو‌های ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه‌های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش‌های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه‌ای تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا