Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:33:57 GMT

حادثه گازگرفتگی در محله گلاب‌دره جان دو نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۴۴۶

حادثه گازگرفتگی در محله گلاب‌دره جان دو نفر را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی درباره این حادثه گفت: ساعت ۱:۵۷ بامداد امروز از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد گاز گرفتگی در محله گلاب دره باغ شاطر به نیروهای آتش‌نشانی اعلام و سریعاً یک ایستگاه طی ۳ دقیقه به محل حادثه اعزام شده است.

وی با اشاره به گاز گرفتگی دو خانم در منزل مسکونی گفت: این ساختمان سه طبقه بوده که یکی از همسایگان طبقه بالایی متوجه حادثه گازگرفتگی در این ساختمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه دو نفر از ساکنین طبقه همکف این ساختمان به دلیل استفاده طولانی مدت از آبگرمکن، استفاده همزمان از شومینه همچنین نامناسب بودن دودکش ها دچار حادثه گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی تصریح کرد: متاسفانه هر دو نفر جان خود را به دلیل استفاده همزمان دو وسیله گرمایشی و بسته بودن پنجره ها جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: هموطنان دقت داشته باشند که دودکش وسایل گرمایشی باید ورق سفید گالوانیزه باشد و هر وسیله گرمایشی نیاز به یک دودکش مجزا دارد.

کد خبر 5087424

منبع: مهر

کلیدواژه: ملکی سخنگوی آتش نشانی آتش نشانی گازگرفتگی مونوکسیدکربن مرگ و میر شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر محسن فخری زاده ستاد ملی مقابله با کرونا دستگیری سارق سامانه بارشی میدان میوه و تره بار محدودیت های کرونایی تذکر به شهردار تهران تصادفات رانندگی امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

دیگر خبرها

  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه