Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:30:00 GMT

فیلم ضربه باور نکردی مرد شماره یک اسنوکر جهان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۵۵۵

فیلم ضربه باور نکردی مرد شماره یک اسنوکر جهان

‍‍‍‍‍‍

یکی از ضربه‌های جاد ترامپ در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس، ستایش کارشناسان و تماشاچیان را به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس موفق شد به جمع ۸ بازیکن برتر این رقابت‌ها برسد. او در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها یک ضربه باورنکردنی در جریان مسابقه خود با ریکی والدن به توپ زد که بسیاری را حیرت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاد ترامپ که مقابل ریکی والدن قرار گرفته بود موفق شد با نتیجه قاطع شش بر سه پیروز شود و به جمع ۸ بازیکن برتر این رقابت‌ها برسد. 

یکی از اولین قوانین اسنوکر این است که هنگام ضربه زدن ثابت بمانید اما جادترامپ در ضریه خود به این توصیه توجهی ندارد چرا که در یک لحظه باور نکردنی سر خود را هنگام ضربه زدن به توپ تکان می‌دهد.

مرد شماره یک اسنوکر جهان توانست توپ قرمز را که در موقعیت بسیار سخت قرار داشت به ثمر برساند و هم‌چنین توپ سفید را پشت میز به سمت توپ‌های رنگی برساند. این ضربه باعث شد کارشناسان و تماشاچیان شگفت زده شوند. جیمی وایت، اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌دست اهل انگلستان این توپ را "شات مسابقات" نامید. 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4


انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر جاد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)