Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:28:04 GMT

جنجال کنار گذاشتن بازوبند توسط عبدالرزاق حمدلله

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۶۱۲

جنجال کنار گذاشتن بازوبند توسط عبدالرزاق حمدلله

تیم فوتبال النصر در این فصل از رقابت های لیگ عربستان به یک رکورد منفی دست یافته و نتایجی دور از انتظار گرفته است.

به گزارش"ورزش سه" یکی از متمول ترین و ولخرج ترین باشگاه های غرب آسیا ، روزهای فاجعه باری را سپری می کند. 5 باخت در 6 بازی اول لیگ عربستان این تیم را که قهرمان دو دوره قبل و نایب قهرمان دوره گذشته است به دست آمده  یک رکورد منفی را برای آن ها رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما یکی از مهمترین اتفاقاتی که برای تیم النصر رخ داد بحث و جدال و حواشی ایجاد شده پیرامون بازوبند کاپیتانی و ماجرای عبدالرزاق حمدلله ستاره خط حمله این تیم است. حمدلله در آخرین بازی تیمش و در دقایق پایانی مسابقه بازوبند کاپیتانی را از دست خود خارج کرد و آن را به مایکون برزیلی سپرد در حالی که خودش هنوز در زمین حضور داشت. مایکون بازوبند را گرفت در حالی که این حرکت باعث تعجب بازیکن برزیلی شده بود.

 


صالح الداود ستاره سابق تیم النصر با انتقاد از رفتار حمدلله گفت که او می خواست با این حرکت مسئولیت عملکرد ضعیف تیم  شکست های پیاپی را از روی دوش خودش بردارد.
اما یک خبرنگار نزدیک به باشگاه النصر ، فاش کرد که حمدلله بازوبند کاپیتانی را با اراده خودش در نیاورد بلکه حسین عبدالغنی مدیراجرایی تیم این را از او خواسته که بازوبند را به مایکون بدهد.

 

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • (ویدیو) گل اول اتحاد کلبا به النصر توسط قایدی
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد