Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:28:44 GMT

مرور آثار «چنگیز جلیلوند» در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۸۱۱

مرور آثار «چنگیز جلیلوند» در شبکه نمایش

مرور آثار صدای ماندگار دوبله ایران در شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در ادامه تعطیلات با محدودیت های متاثر از همه گیری بیماری کووید ۱۹ همانند هفته های پیشین جدول پخش خود را به نمایش فیلم های سرگرم کننده اختصاص داده و ضمن پخش فیلمهایی با مضمون "هوانوردی" ، فیلم های سینمایی با دوبله و هنرنمایی زنده یاد استاد ”چنگیز جلیلوند” را به روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش فیلم و تله فیلم های ایرانی این شبکه در ساعت ۱۳ به ترتیب: ذهن خاموش، مثل دریا، یک دماغ ناقابل، مسافر باران، کلاه تو کلاه، دربست و تعقیب سایه ها پخش می شوند.

فیلم های ژانر منتخب این هفته شبکه نمایش با موضوع "هوانوردی" از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۹ به روی آنتن می روند.
این فیلم ها عبارتند از: پرواز ماهرانه، خدمه پرواز، پرواز خیالی، نقشه پرواز، حمله به اچ ۳، پسران پرواز و سالی.

 در بخش صحنه گران به مرور آثار سینمایی با صدا و هنر زنده یاد استاد چنگیز جلیلوند، صاحب صدای ماندگاری که اخیرا با درگذشتش جامعه هنری را متاثر ساخت، پرداخته می شود که این آثار از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ پخش می شوند.عناوین این فیلم های خاطره انگیز و نقش های هنرپیشه هایی که این دوبلور فقید به جای آنها گویندگی کرده است ، به ترتیب: کیت و لئوپولد(هیوجکمن)، مامور مکینتاش( پل نیومن)، پدر عروس (سلمان خان)،  حرفه ای ها( برت لنکستر)، زنده باد زاپاتا(مارلون براندو)، جرم(حامد بهداد) و کی پکس( کوین اسپیسی) هستند.

فیلم های جذاب در ساعت ۲۳ این هفته به ترتیب از شنبه پیش رو تا جمعه : مومون سرزمین نینجاها، ادموند، شغل ایتالیایی، قلدرها، یخ زده ها، میلیونر زاغه نشین وتکه های گم شده خواهند بود.

فیلم های کلاسیک ساعت یک بامداد به ترتیب: خط نقره ای، یک مرد یک ترن، بازگشت پر خطر،  بازداشتگاه شماره ۱۷، ارزش قدرت، مشت اژدها و روز بد در صخره سیاه هستند که از شنبه تا جمعه به روی آنتن می روند.

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه نمایش هنر فیلم چنگیز جلیلوند شبکه نمایش فیلم ها تا جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد