Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:57:18 GMT

دمای خوزستان کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۶۷۵

دمای خوزستان کاهش می‌یابد

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا فردا (شنبه) پدیده غالب در اغلب نقاط استان خوزستان مه یا مه رقیق صبحگاهی یا شامگاهی خواهد بود.

وی افزود: امروز نیز احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق جنوبی و ساحلی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه‌زاری ادامه داد: ورود سامانه بارشی از فردا تا روز دوشنبه سبب رگبار، رعد و برق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب شرق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: تا اواسط هفته آینده روند کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما مورد انتظار است. از اواخر روز شنبه تا اواخر روز سه‌شنبه شمال خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۲۶.۷ و دهدز با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۵.۸ تا ۲۳.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی