Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:17:28 GMT

جزئیات تصادف زنجیره‌ای مسجدسلیمان به لالی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۸۵۹

جزئیات تصادف زنجیره‌ای مسجدسلیمان به لالی

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در محور مسجدسلیمان به لالی پنج دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده و منجر به بروز تصادف زنجیره‌ای شد.

وی با اشاره به اینکه این سانحه رانندگی فوتی نداشته است، افزود: ۲۰ نفر از سرنشینان مینی‌بوس‌ها مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند که همگی سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص علت تصادف بیان کرد: خودروی سواری وانت نیسان به علت انحراف به چپ از ناحیه جلو ابتدا با پهلوی سمت چپ مینی‌بوس اول، سپس با پهلوی مینی‌بوس دوم برخورد می‌کند و پس از آن سه دستگاه مینی‌بوس دیگر که پشت سر همدیگر در حرکت بودند، به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی و لغزندگی جاده به صورت جلو به عقب با هم برخورد می‌کنند.

سرهنگ دولتشاهی در پایان گفت: پنج دستگاه مینی‌بوس مربوط به سرویس کارکنان پتروشیمی مسجدسلیمان بوده که در حال رفتن به محل کار بودند.

کد خبر 5087489

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا دولتشاهی پلیس راه خوزستان مسجدسلیمان ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بارش باران بوشهر شهرستان کرج گرگان بارش برف شهرکرد آبگرفتگی معابر مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت