Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به جهاد علمی دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در عرصه‌های خودکفایی گفت: هم اینک ایران انقلابی نیازمند تلاش‌های نخبگان دانشگاهی در عرصه‌های خودکفایی، مرجعیت علمی و اقتدار مدیریتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست آدینه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم‌له در عرصه امور اقتصادی و اجتماعی بر اقتدار اقتصادی با برنامه اقتصاد مقاومتی با تمام ویژگی‌های خود و در امور اجتماعی بر فرهنگ محوری، وحدت، قانون‌گرایی و همیاری و دیگر دوستی اسلامی تاکید دارند و این طریق کارآمد و الهی پیشرفت اقتصادی و آرامش اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تسلیت شهادت شهید عالی‌مقام، دانشمند هسته‌ای و دفاعی محسن فخری‌زاده افزود: بی‌تردید ترور این شهید گرانقدر نشان از عظمت علمی ایران و به خطر افتادن کاخ‌های ظلم و جنایت جهان استکبار دارد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: جهان ظلم و ستم بداند که شهادت این شهید سبب تسریع در فرو ریختن کاخ سیاه ظلم و جنایت و حرکت قوی‌تر نخبگان ایران در مسیر پیشرفت علمی و محصولات دانش بنیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ترور نشان از حاکمیت روح توحّش سران آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مرتجعین منطقه دارد خاطرنشان کرد: قطعا دست انتقام الهی طومار ظلم و جنایت طراحان، مسببان و عاملان به سختی نابود خواهد کرد.

صفایی‌بوشهری با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و با تاکید بر توجه به ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری و انقلابی بودن گفت: توجه به جهاد علمی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ضرورت است که تاکنون دانشجویان انقلابی و ولایتمدار این چنین بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: هم اینک ایران انقلابی نیازمند تلاش‌های نخبگان دانشگاهی در عرصه‌های خودکفایی، مرجعیت علمی و اقتدار مدیریتی است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از مردم  در مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: امیدوارم این بیماری هر چه زودتر با عنایات الهی ریشه‌کن شود و از همه مسئولان و مردم  تقاضا می‌شود این مراقبت‌ها ادامه یابد تا خانواده‌ها شاهد بیماری و مرگ ناگوار مردم نباشند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر پرداخت حقوق به موقع کارگران و کارکنان گفت: از تمامی مراکز اداری تقاضا می‌شود حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند تا در زندگی دچار مشکلات سخت معیشتی نشوند بی‌تردید تاخیر در پرداخت حقوق اگر منجر به چالش‌های سخت زندگی شود از مصادیق بارز ظلم خواهد بود.

امام جمعه بوشهر: ماهیت طراحان و مسببان ترور شهید فخری‌زاده افشا شود امام جمعه بوشهر: گرانی‌های افسار گسیخته مدیریت شود امام جمعه بوشهر: بسیج الگوی کارآمدی برای تمامی کشورهای انقلابی است

وی به 17 آذرماه سالروز مقاومت مردم استان بوشهر در مقابل حمله ناجوانمردانه استعمار انگلیس در سال 1235 هجری شمسی به منطقه ریشهر بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این حمله منجر به شهادت احمدخان تنگستانی و جمعی از مجاهدین محلی بوشهری شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این مقاومت سرافرازانه با هدایت و حکم وجوب دفاع آیت‌الله شیخ حسن آل عصفور و سرداری باقرخان و احمدخان تنگستانی و حضور مقتدرانه و اسلامی مردم بوشهر انجام شد تصریح کرد: این مهم آغازی برای مقاومت تاریخی مردم استان بوشهر در مقابل متجاوزان بود که سبب شکست انگلیس و کشته شدن 740 نفر از متجاوزان شد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عرصه های خودکفایی امام جمعه بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی