Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بی‌تدبیری مسئولان شهری خسارت زیادی به ۱۲ خودور سواری شهروندان سنندجی وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، دیوار محوطه بهشت محمدی سنندج با قدمتی بیش از 50 سال، مشرف بر جاده کمربندی این شهر عصر روز گذشته فرو ریخت و بر اثر این ریزش 12 خودرو سواری خسارت دید.

بر اساس گفته کارشناسان حوزه شهری، عدم رعایت نکات فنی در ساخت و بی‌توجهی مسئولان شهری به وضعیت دیوار و خالی شدن زیر دیوار بر اثر تعریض خیابان از دلایل این ریزش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

12 راننده خسارت‌دیده از این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مسئولان شهری سنندج درخواست داشتند که خسارتشان را پرداخت کنند.

روایت تصویری تسنیم از مدفون شدن خودروها بر اثر ریزش دیوار بهشت محمدی سنندج بارندگی‌40 میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهری و روستایی شهرستان بهمئی خسارت وارد کرد

مرتضی سنندجی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با ابراز تاسف از اینکه زمانی‌ که این خیابان را تعریض کرده، زیر پی دیوار بهشت محمدی خالی شده و اکنون تخریب شد اظهار داشت: فروریختن دیوار بهشت محمدی موجب خسارت به 12 خودرو سواری شده اما خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

وی وعده پرداخت خسارت وارد شده به خودروهای سواری از محل بیمه شهری داد و گفت: امیدوارم بتوانیم خسارت این 12 خودرو سواری را از این محل پرداخت کنیم.

حال از شهردار و مسئولان شهرداری و اعضای به ‌نام شورای شهر سنندج که نظارتی بر عملکرد مدیران شهری ندارند سؤال اینجا است اگر خدایی نکرده در حین ریزش دیوار در این محوطه یا داخل خودروها شهروندی حضور داشت و جانش را از دست می‌داد، آن وقت چه کسی پاسخ‌گوی جان این انسان‌ها بود؟ لطفاً بیشتر از این با جان و مال مردم بازی نکنید؛ البته باید یادآور شد بنا به سوابق و شناختی که از مدیران داشته که پس از وقوع هر حادثه‌ای سر و کله‌اشان پیدا می‌شود از فردا یا شایدم همین امروز تدابیر برای بازسازی و یا اصلاح این محوطه آغاز و مانور رسانه‌ای به راه انداخته می‌شود. همان ضرب‌المثل "نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب".

در ادامه ویدئویی از بی‌تدبیری مسئولان شهری سنندج را ببینید.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئولان شهری بهشت محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد