Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل باشگاه پرسپولیس به صحبت در خصوص پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس پرداخته است

امیر ساعد وکیل معتقد است پرونده شکایت النصر از پرسپولیس راه به جایی نخواهد برد و تیم پرسپلویس قطعا در فینال حاضر خواهد شد.

به گزارش طرفداری، امیر ساعد وکیل در خصوص آخرین وضعیت پرونده باشگاه النصر گفت:

نمی‌دانم چرا باشگاه النصر عربستان علاقه دارد این پرونده را دنبال کند و آنها دوست دارند آب در هاون بکوبند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ 12 آذر این باشگاه اعلام کرد پرونده را در دیوان داوری ورزشی در 2-3 موضوع پیگیری کرده است.

او افزود:

آنها روی اینکه مباحث جلسه به چه زبانی مطرح شود، چند نفر در این جلسه موضوع را پیگیری کنند و ... مسائلی را مطرح کردند و دادگاه عالی ورزش از ما خواست در خصوص موارد حقوقی به صورت محدود نظر بدهیم.

ساعد وکیل ادامه داد:

جا دارد یک تشکر ویژه از دقت نظر مجموعه مدیریتی باشگاه داشته باشم. دو شب پیش با سمیعی صحبت کردیم و مشاوره لازم به او داده شد و فردای همان روز با 4 وکیل خاجی مذاکره کردم و به این جمع بندی رسیدیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار ندهیم. در این راستا نبی و همچنین معاون باشگاه، شکوری هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و همه همکاران عزیز در تلاش هستند که خم به ابروی هوادار نیاید و خیال آنها از بابت تیم در فینال راحت باشد.

وکیل باشگاه پرسپولیس افزود:

ما در جمع بندی کلی به این موضوع رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تائید باشگاه پرسپولیس نیست، چون باشگاه النصر عربستان هم علیه پرسپولیس شکایت کرده و هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا.بعد از مخالفت رسمی برای عدم رسیدگی فوری 2 ساعت بعد نامه ای به باشگاه ارسال شد که موضوع رسیدگی فوری از دستور جلسه خارج شده و پرونده به صورت عادی دنبال خواهد شد.

امیر ساعد وکیل در پاسخ به این سوال که معنی این کار چیست و آیا ممکن است تاریخ فینال لیگ قهرمانان تغییر کند گفت:

اجازه بدهید چون پرونده در جریان است و ممکن است حریف از این صحبت های من سوء استفاده کند چیزی در این زمینه نگویم. ما منتظر واکنش وکلای باشگاه النصر هستیم.آنها 4 وکیل خبره دارند در حالی که در جلسه استیناف 3 وکیل داشتند. در آن زمان 2 وکیل شناخته شده 125 صفحه لایحه به AFC ارسال کردند ولی خوشبختانه ما هم با دفاعیه 130 صفحه ای از حق باشگاه دفاع کردیم.

ساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا درست است AFC به پرونده شکایت النصر اصلا ورود نکرده است گفت:

این موضوع در مرحله اول رسیدگی اتفاق افتاد و حرف شما درست است ولی در کمیته استیناف حتی با وجود اشاره به ماده 59 که شکایت وارد نیست، در بقیه ملاحظات به مباحث مختلف رسیدگی صورت گرفت.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه پیامی به هواداران پرسپولیس می دهد گفت:

من صحبتم را اینگونه منقل می‌کنم. «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری». مطمئنا با نهایت قدرت تیم ما در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

امیر ساعد کیل در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده اقامه دعوی کرده است گفت:

لایحه بررسی این موضوع به کمیته وضعیت ارسال شده و وکیل این بازیکن یک هفته زمان خواست تا پاسخ لایحه را بدهد. بعد از نظر کمیته وضعیت در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

همچنین بخوانید:

مخالفت قاطع پرسپولیس با درخواست دادگاه عالی ورزش

لیگ قهرمانان آسیا | دادگاه CAS درخواست پرسپولیس را پذیرفت

درخواست عجیب دادگاه CAS از AFC به خاطر شکایت النصر؛ فینال لیگ قهرمانان را به تعویق بیاندازید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه النصر لیگ قهرمانان رسیدگی فوری ساعد وکیل امیر ساعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902828

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی