Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:49:07 GMT

بازگشت به برجام اشتباه است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۳۲۶

«بنیامین نتانیاهو» در یک نشست ویدئو کنفرانسی در «اندیشکده هادسون» تاکید کرد که بازگشت به «توافق ناقص هسته‌ای ایران» اشتباه خواهد بود تحت توافق قبلی(برجام) به ایران اجازه داده شده تا سانتریفیوژهای مدرن خود را توسعه دهد و توانایی غنی سازی خود را دو برابر کند که می‌تواند به آنها توان ساخت فوری بمب دهد. ناطقان: «بنیامین نتانیاهو»  در یک نشست ویدئو کنفرانسی در «اندیشکده هادسون» تاکید کرد که بازگشت به «توافق ناقص هسته‌ای ایران» اشتباه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در سخنرانی خود در این اندیشکده آمریکایی افزود: تحت توافق قبلی(برجام) به ایران اجازه داده شده تا سانتریفیوژهای مدرن خود را توسعه دهد و توانایی غنی سازی خود را دو برابر کند که می‌تواند به آنها توان ساخت فوری بمب دهد.

در جریان پرسش و پاسخ در این ویدئو کنفرانس، از نتانیاهو درباره اتهامات موجود به رژیم صهیونیستی برای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران نیز سوال شد.

نتانیاهو در پاسخ به این سوال از پاسخ دقیق طفره رفت و گفت: آنها(ایرانیها) همیشه ما را سرزنش می‌کنند. درست یا غلط. هرچیزی که در ایران اتفاق می‌افتد ما را سرزنش می‌کنند.

این اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح میشود که روزنامه نیویورک تایمز به نقل از چند منبع آگاه از دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای ایران خبر داده بود. منبع: فارس برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، بازگشت به برجام ، اشتباه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت به برجام اشتباه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند