Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:54:39 GMT

چهارمین مدافع سلامت کردستان آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۳۳۴

چهارمین مدافع سلامت کردستان آسمانی شد

گروه استان‌ها-"محمدرضا کریمی‌نسب" مسئول اتا‌ق عمل بیمارستان تامین اجتماعی سقز، چهارمین شهید مدافع سلامت استان کردستان در سن ۴۶ سالگی به علت ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، "محمدرضا کریمی‌نسب" مسئول اتا‌ق عمل بیمارستان تامین اجتماعی سقز، چهارمین شهید مدافع سلامت استان کردستان پیش‌از ظهر امروز به علت ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه در سن 46 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای مدافع سلامت استان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان عروج چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر جامعه سلامت استان در ماتم از دست دادن یکی دیگر از مدافعان و خادمان سلامت به سوگ نشست و یکی از مبارزان از خودگذشته کادر سلامت در خط مقدم و جبهه مقابله با ویروس کرونا، گوهر ارزشمند جان خود را در حماسه‌ای سخت و جانکاه در طبق اخلاص گذاشت.

وی گفت: هرچند عروج  گوهرهای گران‌بهای حوزه سلامت برایمان سخت و غمناک است اما تلاش‌های شبانه‌روزی آن عزیز سفر کرده در کنار سایر مدافعان سلامت همواره در یاد و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان افزود: شهید محمدرضا کریمی‌نسب مسئول اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز از پرسنل فداکار دانشگاه، همکار متعهد و پرتلاش در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود که حقیتاً این واقعه تلخ موجب تالم و تأسف بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

کردستان| پیکر سومین شهید مدافع سلامت در مریوان تشییع شدآخرین آمار کرونا در ایران| فوت 347 نفر در 24 ساعت گذشته

وی تصریح کرد: شهدای حوزه سلامت با استقامت، مجاهدت‌های جانانه و فداکاری بی‌نظیری، جلوه‌های گرانمایه‌ای از ایثار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا خلق کرده و در اذهان با افتخار و قدرشناسی به یادگاد باقی خواهند ماند.

رضاعی بیان کرد: با قلبی آکنده از اندوهی سنگین، ضمن صمیمانه‌ترین ابراز همدردی‌ها و عرض تسلیت به همه همکاران داغدار، جامعه دردمند، پرتلاش و بلند همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان و خانواده بزرگوار آن شهید والامقام؛ از درگاه خداوند منان علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه برای آن شهید گرانقدر و همه شهدای مدافع سلامت استان مسئلت می‌نمایم.

به گزارش تسنیم پیش از این در 11 تیرماه، محمد خورند کارمند واحد ترخیص بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان سومین مدافع سلامت کردستان بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 فوت کرد.

"محمد یاراحمدی" از شاغلان بیمارستان امام خمینی(ره) سقز و "خلیل احمدی" از شاغلان بیمارستان بعثت سنندج نخستین و دومین شهید سلامت کردستان بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/491/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافع سلامت استان شهید مدافع سلامت استان کردستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟