Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان که دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه را در جمعیت هلال‌احمر گذرانده است، جان یک نوزاد دو ماهه را در غسالخانه با احیای قلبی ریوی نجات داد.

خبرگزاری میزان- مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان استان ایلام گفت: طبق معمول هر روز، برای غسل جسد به غسالخانه رفتم و با نوزادی ۲ ماهه روبرو شدم اما هنگام غسل دادن متوجه شدم نوزاد ضربان قلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به آموزش هایی که قبلاً در هلال احمر دیده بودم، نوزاد را احیا کردم که نفس نوزاد برگشت سپس با کمک اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم.

 

بیشتر بخوانید: امدادگران چگونه ارتقا درجه می گیرند؟

 

او در ادامه با اشاره به گذراندن دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه در جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبدانان و علاقه و پیگیری برای آموزش های امدادی گفت: با این آموزش ها تا کنون سه بار، جان افرادی که در معرض خطر مرگ بر اثر حوادث مختلف بوده‌اند، نجات داده ام.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر نجات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا