Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدرضا کریمی نسب مسئول اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی سقز، امروز در راه دفاع از مردم در مقابل بیماری کرونا، به شهادت رسید تا چهارمین شهید حوزه سلامت استان کردستان شود.

شهید کریمی نسب چهارمین شهید مدافع سلامت کردستان از پرسنل فداکار بیمارستان تامین اجتماعی سقز بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد، این شهید گرانقدر امروز به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به شهدای مدافع سلامت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین امسال محمد یاراحمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کردستان، خرداد ماه نیز خلیل احمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان بعثت سنندج به عنوان دومین شهید، تیرماه محمد خورند از پرسنل پرتلاش بیمارستان مریوان بعنوان سومین شهید این عرصه در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند.

کریمی نسب دومین شهید مدافع سلامت شهرستان سقز است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه