Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: در پی بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا در پایتخت و عبور این استان از وضعیت قرمز به نارنجی از فردا، شنبه ۱۵ آذر برخی محدودیت‌ها در تهران به پایان می‌رسد.

خبرگزاری میزان - انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه بخشی از محدودیت‌های کرونایی در پایتخت در پی بهبود وضعیت شیوع این بیماری از قرمز به نارنجی از فردا، شنبه ۱۵ آذر به پایان می‌رسد، اظهار کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های یک و ٢ در شهر‌های با وضعیت نارنجی استان تهران از شنبه ۱۵ آذر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه: جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کشور از شنبه ۱۵ آذر

استاندار تهران ادامه داد: زمانی که وضعیت کرونایی پایتخت از قرمز به نارنجی تغییر کرد، مشاغل گروه یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت پاساژ‌ها و مجتمع‌ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است.

محسنی بندپی ادامه داد: واحد‌های صنفی مستقر در پاساژ‌ها و مجتمع های تجاری همانطور که در این ۲ هفته همکاری لازم را داشتند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آن‌ها نباشیم.

استاندار تهران افزود: بر اساس شاخص ستاد ملی مدیریت کرونا، ابتلای هر چهار نفر در هر ١٠٠ هزار نفر وضعیت زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است.

وی با بیان اینکه با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز شهرستان پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است، گفت: از همین رو فعالیت گروه‌های سه و چهار در این وضعیت ممنوع و گروه یک و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد دورکاری خواهد بود.

استاندار تهران با اعلام این خبر که فعالیت بازار و اماکن مذهبی نیز از ۱۵ آذر مجاز است، گفت: بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه ۲ می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محدودیت های کرونایی کرونا در تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کرونا در تهران محدودیت های کرونایی استاندار تهران شنبه ۱۵ آذر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون هوای پایتخت با شاخص ۹۵ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

در ۲۴ گذشته هم میانگین شاخص کیفیت هوا بر عدد ۸۱ قرار داشته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف شهر تهران:

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.
از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران:

کد خبر 847199 منبع: فارس برچسب‌ها آلودگی هوا خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد