Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین، عباس وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پاسی از شب جمعه ساعت ۲ و ۳۱ دقیقه طی مراجعه حضوری شهروندی به یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی نزدیک محل حریق، رؤیت دود از یک مغازه اغذیه‌فروشی اطلاع‌رسانی شد.  
وی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از اعزام به محل مشاهده کردند که واحد تجاری یادشده به صورت تعطیل است که پس ارزیابی و باز کردن در واحد تجاری، عملیات اطفا را آغاز کردند و پس از ورود با پیکر سه نفر روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: طی هماهنگی با ستاد فرماندهی، نیروهای اورژانس در محل حاضر و نفرات مذکور که هر سه مرد بودند را از حریق خارج کردند، در این رابطه دو نفر از محبوس‌شدگان در حریق فاقد علائم حیاتی و یک نفر دیگر که دارای علائم حیاتی بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی تحویل داده شد.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از گسترش حریق به تصرف‌های پیرامون جلوگیری شد.
وحیدی در پایان متذکر شد: علت حادثه یادشده توسط کارشناسان علت‌یابی در دست بررسی است.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان آتش نشانی کرج آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟