Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:10:46 GMT

از خنتو تا ریوالدو؛ شماره 11 های جادویی لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۵۶۹

از خنتو تا ریوالدو؛ شماره 11 های جادویی لالیگا

در تاریخ لالیگا ستاره های بزرگی پیراهن شماره 11 را به تن داشتند. ستاره هایی که هنوز به آنها ادای احترام می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که فصل 21-2020 در لالیگا شماره 11 را به تن دارند:

 

 

 

 

 

لوئیس ریوخا(آلاوس)....اینیه گو کوردوبا(بیلبائو)....توماس لمار(اتلتیکو)....عثمان دمبله(بارسلونا)..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..خورخه پومبو(کادیز)....امره مور(سلتا)....رافا سوارس(ایبار)....تته مورنته(الچه)....داروین ماچیس(گرانادا)....خاوی گالان(هوئسکا)....خوسه لوئیس مورالس(لوانته)....کیکه بارخا(اوساسونا)....کریستین تیو(بتیس)....مارکو آسنسیو(رئال مادرید)....عدنان یانوزای(سوسیداد)....پابلو هرویاس(وایادولید)....منیر الحدادی(سویا)....ساموئول چوکوئزه(ویارئال).

 

 

 

 

شماره 11 معمولا بر تن بازیکنانی است که سرعت بالا و قدرت گلزنی خوبی دارند. شماره 11 های زیادی در لالیگا چنین خصوصیاتی دارند. برای مثال عثمان دمبله، کریستین تیو، منیر الحدادی و چوکوئزه و....

 

 

 

 

در لوانته لوئیس مورالس شماره 11 را به تن دارد. به او لقب فرمانده را داده اند و این قدرت را دارد تا در طول هر بازی با مهارت و سختکوشی بالا برای تیمش تعیین کننده ظاهر شود. او هفته به هفته این کار را برای لوانته انجام می دهد. مورالس توانایی گلزنی و نیز درییل زنی بالایی دارد.

دیگر شماره 11 گلزن و سریع لالیگا مارکو آسنسیو است. ستاره رئال که از سال 2016 با شوت های راه دور و توانایی بالای دریبل زنی اش مشهور شد و امسال پس از رهایی از یک مصدومیت سنگین، پیراهن شماره 11 گرت بیل را تصاحب کرد.

 

 

 

 

عدنان یانوزای در سوسیداد هم شاید به اندازه ای که باید مورد تمجید قرار نمی گیرد. ستاره ای که در نتایج درخشان تیمش در فصل جاری نقش مهمی داشته است. او با شماره 11 در سوسیداد جادو می کند.

 

 

 

 

10 شماره 11 افسانه ای لالیگا

ماجیکو گونزالس(کادیز)، پاکو خنتو(رئال)، ریوالدو(بارسا و دپورتیوو)، رناتو(سویا) تیکی بگریستین(بارسلونا)، لری کانینگهام(رئال)، مانگو(آلاوس)، روماریو(والنسیا)، خورخه والدانو(رئال، آلاوس و ساراگوسا) و انریکه کویار(اتلتیکو).

در طول این همه سال، ستاره های درخشان برزیلی با قدرت و توانایی بالا با پیراهن شماره 11 خوش درخشیده اند از جمله ریوالدو، روماریو و ماگنو.

از ملی پوشان اسپانیایی هم می توان به بگریستین و کویار اشاره کرد.

 

 

 

 

پاکو خنتو هم در تیم ملی اسپانیا و هم در رئال مادرید شماره 11 را به تن داشت. او با شش قهرمانی جام باشگاه های اروپا بین سال های 1950 تا 1960 از این حیث رکورد دار است. خنتو با رئال 12 بار نیز قهرمان لالیگا شد و از این منظر رکورد در دست اوست. پس از او لری کانینگهام و والدانو شماره 11 رئال را بر تن کردند.

 

 

 

 

ماجیکو گونزالس ال سالوادوری هم سال ها با پیراهن شماره 11 کادیز خوش درخشید. او شاید شهرت خنتو را نداشت ولی هنوز هم در کادیز یک افسانه محسوب می شود و همچنان به وی و شماره یازدهش ادای احترام می شود.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

ریوالدو برزیل مارکو آسنسیو بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوالدو برزیل مارکو آسنسیو بارسلونا رئال مادرید شماره 11 را به تن پیراهن شماره 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | علاقه دوباره بارسلونا به برناردو سیلوا و صعود پردردسر یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، تیترهای کیوسک امروز (چهارشنبه 24 آوریل 2024) بودند.

اینتر حداکثری؛ اسکودتو و حالا بستن تیمی قدرتمندتر
یووه، فینال پردردسر دست‌انداز برای مکس
لاتزیو برد اما یووه به لطف گل میلیک به فینال رسید
لیگ قهرمانان مرموز؛ سرعت دروسی
اینتر، سه خرید دیگر برای اروپا یووه: فینال!
اما این‌طوری بازی کنی در فینال می‌بازی
اینزاگی به اینتر: ستارگان بزرگم را نفروشید جمال موسیالا: من و جود همیشه رویای چنین مسابقه‌ای را داشتیم ژاوی می‌خواهد ادامه دهد، لاپورتا مردد است
ام باپه با شماره 9 موافقت می‌کند اگر بارسلونا به قانون 1-1 برگردد، برناردو سیلوا شدنی است برناردو سیلوا، یک هدف اسلوت گزینه شماره یک لیورپول
کای بزن قدش؛ حمله برق‌آسای دربی، امیدهای قهرمانی را زنده نگه‌‌داشت

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5