Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ کریم همتی در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع‌دوستی، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

در این پیام تبریک آمده است: کار داوطلبانه با عشق عجین است. عشق خدمت به همنوعان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه‌ نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.

وی تصریح کرد: روزجهانی داوطلب، فرصتی است تا فعالیت‌های داوطلبانه را توسعه دهیم و دولت‌ها را تشویق کنیم که از تلاش‌های داوطلبان حمایت کنند و اقدامات آنان در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و بین المللی باشد.

رییس جمعیت هلال احمر یادآور شد: روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بهانه‌ای زیبا جهت تقدیر از کسانی است که بدون چشمداشت و تنها به واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.

همتی در این پیام صمیمانه این روز را به نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر که برای کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کاهش آلام اجتماعی و در جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور تلاش می‌کنند تبریک گفت و ابراز امیدوری کرد که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسوولیت پذیری اجتماعی و نوع‌دوستی و با توسعه همکاری نهادهای اجتماعی ‌در کنار دولت، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

برچسب‌ها کریم همتی امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریم همتی امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر کریم همتی امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان