Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:53:03 GMT

رمزگشایی 26 فقره سرقت از بابلسر تا مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۲۸۶

رمزگشایی 26 فقره سرقت از بابلسر تا مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ  عباس صارمی‌ساداتی افزود: در پی اعلام گزارش 2 خانم مبنی براین که هنگام کار با دستگاه عابر بانک فردی به بهانه کمک  به آن‌ها نزدیک و مبلغ چهارصد و 16 هزار تومان به کارت‌بانکی خود انتقال داده و متواری شده تیم گشتی کلانتری شهید آستانه پرست بلافاصله  وارد عمل شده و متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد  ابراز کرد: پلیس در بازرسی اولیه چند کارت‌بانکی کشف و متهم را که ادعا می‌کرد اهل یکی از شهرهای شمالی کشور است و از چند وقت قبل برای مسافرت و خرید خودرو به مشهد آمده برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داد.

وی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری شهید آستانه پرست پس از هماهنگی با مقام قضایی  ، محلی که متهم در آن سکونت  موقت داشت  را بازرسی و 10 قطعه کارت‌بانکی ،4 قطعه کارت سوخت و یک سری کامل شامل مدارک  خودرو از قبیل کارت و گواهینامه و کارت عضویت تاکسیرانی  و همچنین  یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.

صارمی ساداتی یادآور شد: بررسی‌های بعدی پلیس نشان می‌داد متهم چندی قبل در 2 مرحله  به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی  تاکسی شهری شده  و مدارک راننده خودرو  و همچنین گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده و حتی در تماس تلفنی قصد اخاذی در قبال تحویل وسایل مسروقه داشته است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در پیگیری‌های تکمیلی این پرونده تاکنون پرده از 16 فقره سرقت در شهر بابلسر نیز برداشته و 10فقره سرقت نیز در مشهد رمزگشایی کرده است و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مشهد دستگیری سارق بابلسر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش